תשובה אחת
לא שלום, אלא הכרה במדינת ישראל והתחלת יחסים דיפלומטיים וכלכליים רשמיים.
לא יכולים לעשות שלום בין שתי מדינות שמעולם לא לחמו זו נגד זו.

ולפי מה ששמעתי אז כן.
באותו הנושא: