14 תשובות
שעה
וואי לוקח לי מלא זמן רק להתאפר, אני גם קמה שלוש שעות מוקדם יותר רק כי אני מעדיפה לשבת מוכנה ולחכות לצאת מאשק להתארגן בלחץ
מה-
אימלה עשר דקות ואני מוכנה
^^^שלוש שעות לקום לפני???
מוגזםם
שואל השאלה:
3 שעות? לי היה מקסימום שעתיים וחצי וגם זה היה מוגזם בחורף כי היה לוקח לי שזעה לצאת מהמיטה...
אנונימית
שואל השאלה:
שעה*
אנונימית
לא לא לא הבנתן אותי נכון חחח, לוקח לי בגג שעה, אבל בגלל שאני לא בן אדם של בוקר בכלל ואני לחוצה ברמות. אני פשוט יושבת מוכנה במקום לצאת בלחץ ובבלגן
יותר מדיי זמן ואני לא עושה כמעט כלום *איזה שעה וחצי שעתיים
אני מתלבשת מצחצחת שיניים מסתרקת וזהו בעיקרון
אני גם רוצה לאכול ארוחת בוקר אבל אני בחיים לא מספיקה
מתלבשת מצחצחת ושמה שפתון ליובש מסתרקת עושה גולגול כי יש לי שיער נפוח שוברת צלחת מעצבים ויוצאת לבית ספר שמחתי לעזור כל זה לוקח לי בערך 10 דקות כי כשמעירים אותי אני קמה וחוזרת לישון ואז מתעוררת במקרה בלחץ ובודקת תשעה וקולטת שיש לי חמש דקות בלחץ לאוטובוס ולבית ספר בגלל 10 דקות בלחץ
אנונימית
שעה
10 דקות, מצחצחת שינים, מתלבשת, מסתרקת, בושם ויוצאת, מכינה כריך מים וזהו אני מוכנה.
אבל קמה בערך שעה לפני, להוציא את הכלב שלי, לארגן את החדר(שונאת להשאיר בלאגן), אם יש מבחן או משהו אני אוהבת לעבור על החומר.
טוב הבית ספר שלי מתחיל ב8:00 אני מתולתלת אז ב5:00 אני קמה ונכנסת להתקלח עד 6:30 ומתרגמת וכל זה וב7:50 יוצאת לאוטובוס