12 תשובות
למה את שמה עליהם
שואל השאלה:
כי אין לי ביטחון
אנונימית
אחותי שימי ז*ן
תגידי להם לשון הרע לא מדבר אליי
הייתי אומר שזה מעשה די קיצוני לעבור בית ספר כשקראו לך ערסית
המקובלות עושות על זה קריירה שתדעי
אל תתיחסי זה ביהס כולם חושבים שהם לא יודעת מה והם מעל כולם שימי פס ולכי זה לא אמור לעניין אותך מה חושבים עלייך
שואל השאלה:
אני יודעת שזה קיצוני אבל לא באלי לחזור לשם.
אנונימית
נו אז בבית ספר אחר יהיה יותר גרוע אם זה המקרה הנוכחי שלך
תגידי להם "הכל חוזר עלייך קקי בידייך והלוואי חתול ישתין עלייך"
ואם זה בן תגידי "יא אביר יא חזיר אביא לך כאפה אל תחזיר"
יזילו דמעה מבטיחה
אנונימית
מה. אחותי כולם מחרבנים מהתחת לכי כמו מלכה ושימי אלף זין
תקשיבי אם בן אמר לך את זה הוא הכי לא גבר שיש, שימי עליהם זין ואל תתייחסי אם כמה שזה נדוש האל תתייחסי אבל פשוט תגידי לעצמך בלב שהם לא שווים את הביטחון שלך בהצלחה מחר עוד 20 דקות אני צריך לקום לבית ספר חחח