9 תשובות
יש את זה בכל רשת חברתית
אז תמחקי חחח
.
אצלי כל האינסטגרם זה פרחות אז זה לא מוריד לי תביטחון אלא ההפך:/
.
אצלי כל האינסטגרם זה פרחות אז זה לא מוריד לי תביטחון אלא ההפך:/
שואל השאלה:
חח מחקתי והחזרתי
חח מחקתי והחזרתי
אנונימית
חחח למה אבל
כנל ובטיקטוק
שואל השאלה:
כי רציתי לפתוח חשבון
כי רציתי לפתוח חשבון
אנונימית
לא רק לך
לעוד מליון אנשים
באמת שיש שמה הכל
וזה מרגיש שלך בקושי יש משהו לעומת כל זה
לעוד מליון אנשים
באמת שיש שמה הכל
וזה מרגיש שלך בקושי יש משהו לעומת כל זה
מסכימה במאה אחוז.
תמחקי את האינסטגרם הכל שם צבוע ולא אמיתי, אני מחקתי וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים. את יודעת כמה זמן וחיים זה הביא לי בחזרה?!
האינסטגרם מקדש את החומר ואת היופי וזה ממש לא הדרך של החיים לפי דעתי, זה לא כמו פייסבוק שזה משהו כתוב ואפשר להוסיף תמונה בצד. נותנים שם יותר מידי מקום לחומריות ולהראות של דברים.
באמת שתמחקי זה יעשה לך רק טוב, לא תפסידו כלום מבטיחה לך.
תמחקי את האינסטגרם הכל שם צבוע ולא אמיתי, אני מחקתי וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים. את יודעת כמה זמן וחיים זה הביא לי בחזרה?!
האינסטגרם מקדש את החומר ואת היופי וזה ממש לא הדרך של החיים לפי דעתי, זה לא כמו פייסבוק שזה משהו כתוב ואפשר להוסיף תמונה בצד. נותנים שם יותר מידי מקום לחומריות ולהראות של דברים.
באמת שתמחקי זה יעשה לך רק טוב, לא תפסידו כלום מבטיחה לך.
תמיד יהיו אנשים יותר יפים, יותר מוצלחים, יותר עשירים, ויותר מאושרים מאיתנו. אבל תמיד יהיו אנשים פחות יפים, פחות מוצלחים, פחות עשירים ופחות מאושרים מאיתנו.
זו הבחירה שלך במה להתמקד...
הסיבה העיקרית לחוסר ביטחון היא העובדה שאנחנו משווים את חיי היומיום שלנו לנקודות השיא של אחרים, וזו ממש לא דרך חיים שמומלץ לדבוק בה.
באינסטגרם הכל תמיד נראה נוצץ ומושלם, אבל מעבר לזה שהתמונה שמולנו יכולה להיות שגויה, את גם לא באמת יכולה לראות את התמונה המלאה. את לא יודעת מה עובר על היפה ההיא ועם מה היפה השנייה מתמודדת. זה שקר, הרי רוב האנשים לא באמת יפרסמו את הרגעים הפחות יפים שלהם ביום או בכללי בחיים וזה גורם לנו להאמין שהחיים שלהם טובים יותר ואנחנו נתקענו עם הבעיות. הטיוטות שלנו, הצדדים הרעים, נגלים רק אלינו. אנחנו בוחרים אם לחשוף אותם לכלל, לכן כשאחרים לא חושפים, זה נראה לנו כאילו רק לנו יש כאלה..
אדם מספר לנו סיפורים בהתאם למה שהוא רוצה שנחשוב, אז תשימי לזה קאט ואל תאמיני למה שאת רואה פשוט. זה לא אמור לחדור לך ככה ללב ברמה כזאת שפוגעת לך בביטחון
זו הבחירה שלך במה להתמקד...
הסיבה העיקרית לחוסר ביטחון היא העובדה שאנחנו משווים את חיי היומיום שלנו לנקודות השיא של אחרים, וזו ממש לא דרך חיים שמומלץ לדבוק בה.
באינסטגרם הכל תמיד נראה נוצץ ומושלם, אבל מעבר לזה שהתמונה שמולנו יכולה להיות שגויה, את גם לא באמת יכולה לראות את התמונה המלאה. את לא יודעת מה עובר על היפה ההיא ועם מה היפה השנייה מתמודדת. זה שקר, הרי רוב האנשים לא באמת יפרסמו את הרגעים הפחות יפים שלהם ביום או בכללי בחיים וזה גורם לנו להאמין שהחיים שלהם טובים יותר ואנחנו נתקענו עם הבעיות. הטיוטות שלנו, הצדדים הרעים, נגלים רק אלינו. אנחנו בוחרים אם לחשוף אותם לכלל, לכן כשאחרים לא חושפים, זה נראה לנו כאילו רק לנו יש כאלה..
אדם מספר לנו סיפורים בהתאם למה שהוא רוצה שנחשוב, אז תשימי לזה קאט ואל תאמיני למה שאת רואה פשוט. זה לא אמור לחדור לך ככה ללב ברמה כזאת שפוגעת לך בביטחון
באותו הנושא: