6 תשובות
כי זה סיני
שואל השאלה:
.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא עט שהוא על הטענה או משהו,
זה פשוט ליטרלי עט זהו, וזה עם אותו שפיץ והכל סבבה מה הבעיה
אנונימי
למה אנשים קונים מרצדס במיליון שקל? אותו הדבר. המותג.
באפל פנסיל יש תאימות עם האייפד ואז הוא מזהה רק אותו ולא מגיב לאצבע כשמציירים ויש לו רמות של לחיצות שונות ככה שלא צריך ללכת להגדרות לשנות כל חצי קו את הגודל
יש סיבה למחיר זה לא סתם כי בא להם
וחוצמזה זה מותג והעט היחיד שמתאים אז הם יכולים לדפוק מחיר
הוא מזהה רמות שונות של לחץ וכמה חזק אתה לוחץ על המסך. אפל לא חירטטו פה מוצר שלא צריך במחיר גבוה.