8 תשובות
טלפונים ברמה הכי גבוהה שיש לאנדרואיד
אחלה חברה.
אחלה חברה לי אישית יש אייפון 11
*לחיות*אתה מדבר אליי? יש לי 8 פרו חחח
שואל השאלה:
יש לי את ה8 פרו, מכשיר מדהים. פתחתי את השאלה הזו בשביל לראות מה חושבים על החברה, שמח לראות שהרבה אוהבים כמוני:)
יש לי את ה8 פרו, מכשיר מדהים. פתחתי את השאלה הזו בשביל לראות מה חושבים על החברה, שמח לראות שהרבה אוהבים כמוני:)
אנונימי
הם וגוגל מייצרים את האנדרואידים הכי טובים שיש.
(יש לי אייפון אבל באמת שאני אוהב אותם)
(יש לי אייפון אבל באמת שאני אוהב אותם)
טלפונים מדהימים, בתמונת פרופיל שלי תוכל לראות 8 פרו (:
טלפונים טובים אישית מעדיף שיאומי אבל אחלה טלפונים
באותו הנושא: