21 תשובות
גם אצלי אימא לא מסכימה..
תבדקי מה מונע ממנה להכניס את הכלבה.
וגם אם יש מספיק מקום בשביל הכלבה ויהיה מי שבאמת יטפל בה כל הזמן!
תבדקי מה מונע ממנה להכניס את הכלבה.
וגם אם יש מספיק מקום בשביל הכלבה ויהיה מי שבאמת יטפל בה כל הזמן!
שואל השאלה:
היא לא רוצה להכניס בגלל השערות והלכלוך, הבית שלנו ענק! מבאס שגם יש לנו חצר גדולה אז היא אומרת שהכלבה צריכה להיות בחצר
היא לא רוצה להכניס בגלל השערות והלכלוך, הבית שלנו ענק! מבאס שגם יש לנו חצר גדולה אז היא אומרת שהכלבה צריכה להיות בחצר
שואל השאלה:
את הצלחת לשכנע את אמא שלך להכניס את הכלב/ה שלך?
את הצלחת לשכנע את אמא שלך להכניס את הכלב/ה שלך?
אני גר בבניין אז לא אפשרי..
למרות שיש שתי קומות
אצלי אי אפשר לשכנע אותה כי היא אוהבת כלבים מרחוק..
אבל אצלך יש חצר! גם אפשר לאלף אותה שתעשה את הצרכים בפינה מסויימת..
למרות שיש שתי קומות
אצלי אי אפשר לשכנע אותה כי היא אוהבת כלבים מרחוק..
אבל אצלך יש חצר! גם אפשר לאלף אותה שתעשה את הצרכים בפינה מסויימת..
תמסרי את הכלבה היא מסכנה היא סובלת בחום הזה!!
אנונימית
אתם לא הייתם מלחתחילה אמורים לאמת אותה אם היא לא בבית, זאת התעללות, עדיף כבר שתמסרו אותה אם אתם לא מכניסים אותה. לכלוך זה חלק מכלב! הוא כן משפחה לא צעצוע נוי לגינה!
שואל השאלה:
רוקיי אני רק רוצה שכולכם תדעו, שזה נכון לכלבים עדיף בתוך הבית אבל זה למרות שבטבע הם בחוץ נכון?! בטבע הם לא גדלים בתוך מזגן! וזאת לא התעללות זה הטבע!!
רוקיי אני רק רוצה שכולכם תדעו, שזה נכון לכלבים עדיף בתוך הבית אבל זה למרות שבטבע הם בחוץ נכון?! בטבע הם לא גדלים בתוך מזגן! וזאת לא התעללות זה הטבע!!
בטבע, יש לה תנאי מחייה אחרים, יש לה *משפחה* להיות איתה ובטבע היא גם עושה דברים.
בטבע יש עצים שעושים לה צל והיא לא כל היום בחצר.
היא גם לא חייב טבעית.. היא לא זאב
אין לך תירוצים למה את אדם טוב
היא גם לא חייב טבעית.. היא לא זאב
אין לך תירוצים למה את אדם טוב
אנונימית
^בדיוק, כלבים התפתחו באבולוציה שבני אדם גרמו לה כדי שהם יוכלו לעזור לבני אדם במגוון דרכים (בגלל זה יש הרבה גזעים, כל אחד מותאם לעזרה אחרת), אז להגיד שזה ככה בטבע זה לא נכון, הם לא חיים בטבע, הם חיים עם בני האדם.
שואל השאלה:
תקשיבו דבר ראשון, זה לא שהכלבה שלי גדלה בחצר פצפונת, יש לנו בית ענק וחצר עצומה יש לה עצים בכל פינה, וגם יש עוד כלבה שהיא תמוד משחקת איתה, וגם אל תאשימו אותי בטמטום של אמא שלי, אני *מאוד* רגישה לבעלי חיים ואין משהו שלא ניסיתי שיגרום לאמא שלי להכניס את הכלבה שלי הביתה, אבל כלום! אמא שלי לא מוכנה לשמוע על זה, וגם ככה יש לי מספיק מצפון אז בבקשה על תוסיפו לי! אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי בשביל הכלבה שלי
תקשיבו דבר ראשון, זה לא שהכלבה שלי גדלה בחצר פצפונת, יש לנו בית ענק וחצר עצומה יש לה עצים בכל פינה, וגם יש עוד כלבה שהיא תמוד משחקת איתה, וגם אל תאשימו אותי בטמטום של אמא שלי, אני *מאוד* רגישה לבעלי חיים ואין משהו שלא ניסיתי שיגרום לאמא שלי להכניס את הכלבה שלי הביתה, אבל כלום! אמא שלי לא מוכנה לשמוע על זה, וגם ככה יש לי מספיק מצפון אז בבקשה על תוסיפו לי! אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי בשביל הכלבה שלי
אני לא כועס עלייך, הבנת אותי לא נכון, אני חושב שזה מדהים שאתה מנסה להכניס אותה. אתה יכול להשתמש במה שכתבנו כדי לשכנע את אמא שלך, לאמא שלך בכלל אכפת מהכלבה שלכם?
אם כמה שזה קשה אבל בחוץ חם זה לא קשור לצל אפילו בחוץ ממש חם!!
ומה יהיה בחורפים?
זה לא מתאים, פשוט עדיף שתמסרי אותם לבית אוהב שיכניס אותם הביתה למזגן במקום שישארו בחוץ כמו חפצים
ומה יהיה בחורפים?
זה לא מתאים, פשוט עדיף שתמסרי אותם לבית אוהב שיכניס אותם הביתה למזגן במקום שישארו בחוץ כמו חפצים
אנונימית
^אני מסכים...
תראה, אין שום כעס כלפייך, אבל זה לא בסדר, לאו דווקא באשמתך או לא, זה לא לגיטימי לעשות את זה.
תראה, אין שום כעס כלפייך, אבל זה לא בסדר, לאו דווקא באשמתך או לא, זה לא לגיטימי לעשות את זה.
שואל השאלה:
שניכם טועים, אני אימצתי את הכלבה שלי מהרחוב אחרי שמישהו זרק אותה, כשהיא הגיעה אלינו היא הייתה מורעבת, היא רגילה לחום וקור, ועם אני אמסור אותה זה ייצור אצלה הרבה יותר טראומה. בחורף אקנה לה מלונה עם חימום, תודה רבה על זה שעשיתם לי הרבה יותר מצפון, ביי
שניכם טועים, אני אימצתי את הכלבה שלי מהרחוב אחרי שמישהו זרק אותה, כשהיא הגיעה אלינו היא הייתה מורעבת, היא רגילה לחום וקור, ועם אני אמסור אותה זה ייצור אצלה הרבה יותר טראומה. בחורף אקנה לה מלונה עם חימום, תודה רבה על זה שעשיתם לי הרבה יותר מצפון, ביי
מה מצפון? מה הקשר? אתם צריכים להכניס אותה לבית. יופי גם עבריינים יגידו למשטרה ובית המשפט "תודה שאתם עושים לי יותר מצפון!" (ולא אני לא משווה אותך לעבריין). זה שהיו לה חיים קשים לא נותן לכם לגיטימציה להמשיך לתת לה חיים קשים ועצובים. מסכנה. חבל שתסבול כל החיים, לבד. וזה לא משנה מלונה או לא (זה כן עדיף כמובן), היא *לבד*, בלי המשפחה שלה זה לבד! כל עוד היא בודדה היא עצובה, זה כל מה שכלבים רוצים- להיות עם הבעלים שלהם ולהיות קרובים אליהם, לא שיזרקו אותם באיזו גינה עם מלונה עם מיזוג, כי זה לא משנה כמה תנאים טובים תתנו לה אם היא לבד. חבל שהיא סובלת אצלכם. ומצפון הוא לא פקטור, היא טיפה (ממש קצת, ממש לא משנה שזה כל החיים שלה בבדידות) יותר סובלת ממך בגלל המצפון שלך.
מצפון? זאת האמת תפסיק להתכחש זאת התעללות!!
עדיף שיהיה לה קצת טראומה מאשר שתסבול כל חייה מהסבל שאת גורמת לה!
לא מגיע לך אותה באמת
עדיף שיהיה לה קצת טראומה מאשר שתסבול כל חייה מהסבל שאת גורמת לה!
לא מגיע לך אותה באמת
אנונימית
שואל השאלה:
לבד?!! אתה רציני?!! אין אף אחד בעולם שיאהב את הכלבה הזאתי יותר ממני!! כי העיקר זה לא להגיד, הנה היא בתוך הבית! איזה בעלים טוב אני! העיקר זה לבלות איתה!לצאת איתה לטיולים! עוד חודשיים אני חוגגת לה יום הולדת! אני אכין לה עוגה אני יקנה לה מתנות, ואז בשעה חמש בערך אני וחברה שלי נצא איתה לטיול לחברה שלי יש כלבה שהכלבה שלי ממש אוהבת! ואין אף אחד בעולם שיאהב את הכלבה הזאתי יותר ממני!! תגיד מה אתה היית מעדיף? שיהיה לך בית גדול עם בגדים מפוארים והרבה צעצועים, אבל ההורים שלך יהיו 24/7 בעבודה או שיהיה לך בית קטן לא יהיה לך הרבה בגדים, אבל ההורים שלך יאהבו אותך וידאגו לך, מה אתה אומר? נכון אני לא מושלמת אבלא ני חושבת הכלבה שלי שעדיין גורה תעדיף לשחק בחוץ בגינה מאשר לשבת בבית כל היום כמו איזה מסכנה, וזה שהכלבה שלי בחוץ לא אומר שהיא בחוץ ואני מתעלמת ממנה! בכל זמן פנוי שיש לי אני מבלה איתה! אז יודע מה? עוד כמה שנים כשהכלבה שלי תיהיה כבר זקנה, אז לי בעזרת השם כבר תיהיה דירה משלי אז אני אכניס את כלבה שלי הביתה, אבל עד אז אני תמיד אוהב אותה היא החברה הכי טובה שלי ולא אוותר עליה בעד שום דבר בעולם! ולהגיד לך את האמת היא לא הכלבה הכי יפה בעולם(בעניי היא מושלמת) ועם אני לא הייתי הולכת ומתחננת להורים שלי שייתנו לי לאמץ אותה, סביר להניח שכרגע היא הייתה זרוקה באיזה כלבייה(אני בוכה רק מהמחשבה על זה) ואין אף אחד בעולם שיאהב אותה יותר ממני, וזאת האמת. אז לפני שאתה בודק איך אני מתנהגת לכלבה שלי תבדוק איך אתה מתנהג לכלב שלך, ולא משנה מה תגיד לי יותר בגלל הכלבה שלי ואני היה גורל, אני עברתי ברחוב והיא הייתה שם וכל מי שהתקרב אליה היא ברחה ממנו, כשאני באתי אליה, היא התקרבה אליה ואהבה אותי, אז אין לי עוד מה להגיד לך. אולי עדיף שתמסור את כלב שלך לבעלים שבאמת יאהבת את הכלב, לילה טוב
לבד?!! אתה רציני?!! אין אף אחד בעולם שיאהב את הכלבה הזאתי יותר ממני!! כי העיקר זה לא להגיד, הנה היא בתוך הבית! איזה בעלים טוב אני! העיקר זה לבלות איתה!לצאת איתה לטיולים! עוד חודשיים אני חוגגת לה יום הולדת! אני אכין לה עוגה אני יקנה לה מתנות, ואז בשעה חמש בערך אני וחברה שלי נצא איתה לטיול לחברה שלי יש כלבה שהכלבה שלי ממש אוהבת! ואין אף אחד בעולם שיאהב את הכלבה הזאתי יותר ממני!! תגיד מה אתה היית מעדיף? שיהיה לך בית גדול עם בגדים מפוארים והרבה צעצועים, אבל ההורים שלך יהיו 24/7 בעבודה או שיהיה לך בית קטן לא יהיה לך הרבה בגדים, אבל ההורים שלך יאהבו אותך וידאגו לך, מה אתה אומר? נכון אני לא מושלמת אבלא ני חושבת הכלבה שלי שעדיין גורה תעדיף לשחק בחוץ בגינה מאשר לשבת בבית כל היום כמו איזה מסכנה, וזה שהכלבה שלי בחוץ לא אומר שהיא בחוץ ואני מתעלמת ממנה! בכל זמן פנוי שיש לי אני מבלה איתה! אז יודע מה? עוד כמה שנים כשהכלבה שלי תיהיה כבר זקנה, אז לי בעזרת השם כבר תיהיה דירה משלי אז אני אכניס את כלבה שלי הביתה, אבל עד אז אני תמיד אוהב אותה היא החברה הכי טובה שלי ולא אוותר עליה בעד שום דבר בעולם! ולהגיד לך את האמת היא לא הכלבה הכי יפה בעולם(בעניי היא מושלמת) ועם אני לא הייתי הולכת ומתחננת להורים שלי שייתנו לי לאמץ אותה, סביר להניח שכרגע היא הייתה זרוקה באיזה כלבייה(אני בוכה רק מהמחשבה על זה) ואין אף אחד בעולם שיאהב אותה יותר ממני, וזאת האמת. אז לפני שאתה בודק איך אני מתנהגת לכלבה שלי תבדוק איך אתה מתנהג לכלב שלך, ולא משנה מה תגיד לי יותר בגלל הכלבה שלי ואני היה גורל, אני עברתי ברחוב והיא הייתה שם וכל מי שהתקרב אליה היא ברחה ממנו, כשאני באתי אליה, היא התקרבה אליה ואהבה אותי, אז אין לי עוד מה להגיד לך. אולי עדיף שתמסור את כלב שלך לבעלים שבאמת יאהבת את הכלב, לילה טוב
שואל השאלה:
ובנוגע לזה היא לבד, היא ממש לא לבד היא ממש אוהבת אותי, כל פעם שאני נוסעת לחוג היא רודפת אחרי האוטו שלי, וכח פעם שאני חוזרת, היא קופצת עלי ומלקקת אותי ובכללי היא מאוד שמחה ומשתוללת ומשחקת, ואני דואגת להאכיל אותה ולתת לה חטיפים, זה לא נשמע לי כמו כלבה עצובה
ובנוגע לזה היא לבד, היא ממש לא לבד היא ממש אוהבת אותי, כל פעם שאני נוסעת לחוג היא רודפת אחרי האוטו שלי, וכח פעם שאני חוזרת, היא קופצת עלי ומלקקת אותי ובכללי היא מאוד שמחה ומשתוללת ומשחקת, ואני דואגת להאכיל אותה ולתת לה חטיפים, זה לא נשמע לי כמו כלבה עצובה
היא שמחה כשאת מגיעה, אבל מה עם כל הזמן שהיא לבד? במקום אפילו סתם לשבת לידך, זה בשבילה מאוד הבדל, כי את הבעלים שלה והיא מתה עלייך וגם את עליה, זה לא אומר שזה בסדר, זה אומר שכלב יאהב אותך לא משנה מה
היא רודפת אחרי האוטו שלך? זה אומר שהיא משוחררת? את יודעת איזה מסוכן זה היא יכולה להידרס!
ולפחות בשעות החמות תשימי אותה בבית
ולפחות בשעות החמות תשימי אותה בבית
אנונימית
באותו הנושא: