3 תשובות
זה לא אדיט כזה מסובך
את הטרנזישנס והאפקטים את יכולה למצוא טוטוריאלז ביוטיוב
אם באלך אני יכולה לשים לך פלייליסטים ששמורים לי
וrsmb כדי שזה יהיה חלק
שואל השאלה:
כןן תודה
אנונימית
תעשי העתק הדבק ותשלחי בווצאפ או משו כדי שתוכלי להיכנס

https://www.youtube.com/playlist?list=pl84kabfakzplgqdpjo3cik371cyla05xf

https://www.youtube.com/playlist?list=plk9htrcacm-jhxmckogdi3xm745-iw2jb

https://www.youtube.com/playlist?list=plwbw6ilovy1rpfwxjg_mv1ynrxdqie_cq

https://www.youtube.com/playlist?list=pl6vaw6cd2gzi-2kykikonyqno9i37hequ