5 תשובות
הם מוכרים אבל לא יודעת אם הם טובים
ממליצה על רנואר יותר
כן אבל ממליץ לך לרינואר
ממליצה גם על קסטרו יש להם גינס מאמ וינטג יש לי כמעט את כל הצבעים והמחיר ממש נוח
לגבי פוקס לא בטוחה שהם ממש טובים
לגבי פוקס לא בטוחה שהם ממש טובים
לא מכירה, אני קונה בקסטרו כבר כמה שנים, יש להם הרבה גזרות ובאות ממש טוב על הגוף. נגיד עכשיו יש 2 ב-200, בד"כ קונה כשיש מבצעים שם.
באותו הנושא: