17 תשובות
שואל השאלה:
אוי נו כולם חמודים ככ
אוי נו כולם חמודים ככ
שואל השאלה:
אני אוהבת אותם ככ
אני אוהבת אותם ככ
אני מתחבר לכלבים
שואל השאלה:
לא דיברתי אל אלה שמתחברים לכלבים יותר אבל יש אשכרה אנשים שמקקלים ומתעללים בחתולים שלא עשו להם שום דבר כמו עם הסרטון שאני לא אפרט
לא דיברתי אל אלה שמתחברים לכלבים יותר אבל יש אשכרה אנשים שמקקלים ומתעללים בחתולים שלא עשו להם שום דבר כמו עם הסרטון שאני לא אפרט
אתם יודעים שאפשר לאהוב חיה אחת ולא לשנוא את השניה נכון?
שואל השאלה:
נכון!^^
נכון!^^
כנל!!! אני שרופה על כל חיה שיש באמת! אבל חתולים זה החייםם
לא משנה גם אם אני שונאת חיה מסויימת אני בחיים לא אתעלל בה לא משנה מה! פשוט איך אפשר להתעורר בבוקר ולהגיד "היום אני אתעלל בחיה" ??? איזה מוח מעוות יחשוב על דבר כזה??? ולצערי זה לא נדיר :(
לא משנה גם אם אני שונאת חיה מסויימת אני בחיים לא אתעלל בה לא משנה מה! פשוט איך אפשר להתעורר בבוקר ולהגיד "היום אני אתעלל בחיה" ??? איזה מוח מעוות יחשוב על דבר כזה??? ולצערי זה לא נדיר :(
אני פשוט לא מתחברת ולא אוהבת חתולים אבל זה לא יבוא למצב שאני אתעלל בהם. אף פעםם.
שואל השאלה:
אני מסכימה איתך ככ^^
אני מסכימה איתך ככ^^
שואל השאלה:
עם juli
עם juli
לא לא הבנת אני מתחבר לכלבים פחות לחתולים והאלה שמקללים ומרביצים לחתולים יש להם בעיה בראש
הם חמודים. לא יותר מזה... אני לא שונא חתולים אגב זה פשוט שהם לא חיה חברותית או משהו כזה, אז זה הרבה פחות כיף לגדל אותם למשל, הם פשוט על הספה מלכלכים בשיערות ומגרגרים כשאתה מלטף אותם... זהו...
שואל השאלה:
דבר ראשון^^ כשהם מגרגרים לפי דעתי זה הדבר הכי חמוד (מניסיון) היו לי פעם 20 חתולים וזה הדבר הכי כיף שיכל לקרות
דבר ראשון^^ כשהם מגרגרים לפי דעתי זה הדבר הכי חמוד (מניסיון) היו לי פעם 20 חתולים וזה הדבר הכי כיף שיכל לקרות
כן, בדיוק, זה חמוד, לא יותר מזה...
שואל השאלה:
זה יותר מסתם חמוד....
זה יותר מסתם חמוד....
מסכימה עם זה שלפעמים חתול זו חיה סנובית.. אבל חתולה שלי גוש שומן ענק שעיר ושמן והיא פשוט מותק!!! היא תמיד תבוא תגרגר ותתחכך! ויש לי עוד חתול שהוא ספינקס והוא גור מושלם!! והוא מלקק אותי כל הזמן ונרדם עליי ומוצץ לי את היד כאילו הוא יונק ומתחכך בי ומשחק כל הזמן כמו גור כלבים קטן ותמיד רץ וקופץ ותמיד אבל תמיד רוצה צומי!!!!!!
אגב יש לי גם 5 כלבים (כן.. לא מוגזם) והם מושלמים וכולם מסתדרים אחד עם השני
...so
אגב יש לי גם 5 כלבים (כן.. לא מוגזם) והם מושלמים וכולם מסתדרים אחד עם השני
...so
זו לא שנאה, הם פשוט נורא אינטרסנטיים ולא מועילים ואני אישית מעדיפה כלבים
באותו הנושא: