46 תשובות
אכבד אותו וזהו
כן, קצת. אבל אני לא אפסול על זה
אנונימי
אני אתעצבן ואגיד לה לא להתערב או לסתום, תלוי בסיטואציה
אם זה מוריד ממנה? אם היא נדחפת באמצע ריב אז כן, מאוד.
אם זה מוריד ממנה? אם היא נדחפת באמצע ריב אז כן, מאוד.
מה אכפת לך שהם מקללים יא סאחית
כל אחד אחראי על הפה שלו
אני בת שמקללת ושאנשים אומרים לי את זה אני רוצה להעיף להם כפה
(הינני סטרייטית למרות שלאנשים קשה לקבל את זה שאני גם לא ביישנית וגם אוהבת בנים )
על מה המינוסים ממורמרות?
כל אחד אחראי על הפה שלו
אני בת שמקללת ושאנשים אומרים לי את זה אני רוצה להעיף להם כפה
(הינני סטרייטית למרות שלאנשים קשה לקבל את זה שאני גם לא ביישנית וגם אוהבת בנים )
על מה המינוסים ממורמרות?
תלוי אבל בדרך כלל אלך למקום אחר
כע, מאוד
לקלל זה כיף ובת שלא זורמת איתי לקללות מבחינתי היא סאחית רצח
לקלל זה כיף ובת שלא זורמת איתי לקללות מבחינתי היא סאחית רצח
אנונימי
אז למה כולם אומרים שזה סאחי שבנות מקללות?
אנונימית
^ מי אמר
^כל מי שאני מכירה
אנונימית
^ לא יודע איפה את אבל זה כן קצת מוזר שבחורה שאתה לא מכיר תקלל כמוך אחרי שאתה מכיר אותה אז אתה מתרגל וזה נכון גם לבנים עם את לא מכירה אותי לא אבוא אלייך כמו שאני בדרך כלל
לא התכוונתי שמישהי תבוא לאיזה מישהו ברחוב ותתחיל לקלל לא ככה
אנונימית
^ אז איך
שהיא עם חברות שלה ויוצא לה בשחיל
לא דיבור כזה : "איכ יזונה "
לא... מפגרת כאילו לא פרחולה...
לא דיבור כזה : "איכ יזונה "
לא... מפגרת כאילו לא פרחולה...
אנונימית
אני אומר לה שקללות זה כבר ברגיל אצלי ואני כמעט עושה את זה בלי מודעות והיא מוזמנת ללכת, וכן זה מוריד
אני בת שמקללת ויש לי חברה שכל הזמן אומרת לי לא לקלל ואני רוצה לזרוק עלייה כיסא
לא אני אכבד ואשתוק, אני לא נוהג לקלל ליד זרים
אני חושבת שלקלל יותר מדי בדיבור שממש כל מילה שניה קללה זה מגעיל ופחות נעים להיות עם בן אדם כזה
אבל אני לא אעיר לו מה אני אמא שלו חח
אבל אני לא אעיר לו מה אני אמא שלו חח
אנונימית
אני ממש אכבד אותה
לקלל זה סתם מעצבן והרבה פעמים זה סתם מעליב ופוגע
לקלל זה סתם מעצבן והרבה פעמים זה סתם מעליב ופוגע
לא אם היא תהיה יפה אז לא יוריד לי ממנה
אנונימי
^אוי הרדידות
אנונימית
^ טוב לפחות הוא פחות יקלל
תלוי, אני אף פעם לא מקלל ברצינות, אם אני רב עם מישהו נגיד אני לא אשתמש בקללות כי זה מפגר לדעתי
אני אומר את זה בצחוק, ואם זה מפריע לה... טוב אני אולי אשתדל פחות אבל כן זה די מעצבן
אני אומר את זה בצחוק, ואם זה מפריע לה... טוב אני אולי אשתדל פחות אבל כן זה די מעצבן
אני בת אבל בכל זאת אם הייתי ממש עצבנית ובגלל זה קיללתי הייתי רוצחת אותה
אבל בדרך כלל אני אומרת צודק/ת סליחה
אבל בדרך כלל אני אומרת צודק/ת סליחה
אכבד ברוב הסיטואציות
אני לא מקלל בריב כי פשוט קללות כמו בן וכו' לא אוהב להוציא מהפה שלי.
אבל נגיד בין חברים, אני אוהב להגיד אידיוט או מטומטם (אם זה נחשב לקללה לכם) אז אם מישהו תגיד "אל תקלל" , כן, נחשב מעצבן אבל לא אוריד בגלל זה
אבל נגיד בין חברים, אני אוהב להגיד אידיוט או מטומטם (אם זה נחשב לקללה לכם) אז אם מישהו תגיד "אל תקלל" , כן, נחשב מעצבן אבל לא אוריד בגלל זה
נראלך שאני אעצור את עצמי בגללה?
כל אחד פה כותב שהוא יפסיק ויכבד אותה
איזה סימפים...
אני אמשיך לקלל ולא אעצור בגלל שמישהי שאני לא מכיר ביקשה ממני. זה גם יעצבן אותי שהיא נדחפת.
כל אחד פה כותב שהוא יפסיק ויכבד אותה
איזה סימפים...
אני אמשיך לקלל ולא אעצור בגלל שמישהי שאני לא מכיר ביקשה ממני. זה גם יעצבן אותי שהיא נדחפת.
סטאר באטרפליי
הרגת אותי מצחוק ואת צודקת...
הרגת אותי מצחוק ואת צודקת...
כמה ערסים פה חח
אנונימית
לא עניינה. היא לא אמא שלי ואם לא קיללתי אותה היא מוזמנת לאטום אוזניים.
אקבל וזהו.
אנונימי
אני הומו
(אני לא בן, אבל חייבת לענות)
ברור שזה יעצבן, גם אני אישית לא ארגיש בנוח ולא יהיה לי כיף עם אנשים שלא מקללים.
כי אנשים לא מקללים בכלל מסתכלים עלי מוזר וזה נותן לי הרגשה רעה.
זה כן יוריד לאנשים שאוהבים/רגילים לקלל.
ברור שזה יעצבן, גם אני אישית לא ארגיש בנוח ולא יהיה לי כיף עם אנשים שלא מקללים.
כי אנשים לא מקללים בכלל מסתכלים עלי מוזר וזה נותן לי הרגשה רעה.
זה כן יוריד לאנשים שאוהבים/רגילים לקלל.
די די די כל התגובות פה זה בני 12 ו13 שחושבים שהם גברים ואומרים לאנשים יא סאחים שהם לא נגעו בחיים שלהם ביין לבן שחושבים שלקלל זה מגניב דיי התגובות פה עושות לי חלחלה
לשאלה:
אני לא מקלל
לשאלה:
אני לא מקלל
אני לא מקלל אבל אקח לביקורת ואבין שלא עשיתי טוב
אני מקללת בקטנה ואם מישהו יגיד לי להפסיק לקלל אולי באותו הרגע זה לא יעבור לי חלק באוזן אבל אחרי זה אני אבין שהוא צודק אני גם לא אוהבת לשמוע קללות ובתכלס זה לטובתי.
מה יש לכם להתעצבן על זה?
להתנהג כמו ערסים לא יוביל אתכם לשום מקום אז בן אדם שנותן לכם הערה בונה תקבלו את זה ואל תצאו יותר בבונים ממה שאתם❤
מה יש לכם להתעצבן על זה?
להתנהג כמו ערסים לא יוביל אתכם לשום מקום אז בן אדם שנותן לכם הערה בונה תקבלו את זה ואל תצאו יותר בבונים ממה שאתם❤
מי מכיר אותה בכלל אם אני ירצה אני יקלל כמה שבאלי שאותה בחורה לא תדחוף תאף שלה וכן זה יוריד
לא מבינה מה אנשים רוצים כאן...
היא לא אמרה לכם להפסיק לקלל כי זה לא יפה ובוגר, היא לא אמרה לכם להפסיק לקלל בתור אמא או הטפה או משהו כזה.
הסיטואציה היא בסך הכל מישהי שמבקשת שלא תקללו לידה כי זה לא נעים לה, לא מבינה מה הבעיה כאן.
זה. לא. נעים. לה.
מה תעשו עם זה, אם תפסיקו או לא זה משהו אחר, אבל למה לעזאזל שתתעצבנו עליה.
מה ההבדל בינה לבין מישהי שמציק לה הקול שעושה העט כשלוחצים עליו הרבה פעמים?
זה לא נעים לה. מה יש להתעצבן כאן.
היא אפילו לא מתערבת בריב, רק מבקשת שלא תעשו משהו שלא נעים לה.
כמו דוגמת העט, יש אנשים שמשגע אותם הקולות שזה עושה, לגיטימי לבקש מאותו בן אדם שיפסיק ללחוץ עליו.
אני אפילו לא נכנסת להאם הוא צריך להפסיק, אבל למה לעזאזל שתתעצבנו מבקשה כזו?! זה לא נעים לו והוא מבקש שתפסיקו לעשות משהו שלא נעים לו, להתעצבן על זה זה לא רק הזוי, זה גם עצוב. פשוט שיקוף נורא ועצוב של החברה הישראלית.
ולומר לה לסתום?! על מה ולמה?!
כולה ביקשה מכם להפסיק לעשות משהו שמפריע לה, מה זו האימפולסביות והאגרסיביות הזאת.
היא לא אמרה לכם להפסיק לקלל כי זה לא יפה ובוגר, היא לא אמרה לכם להפסיק לקלל בתור אמא או הטפה או משהו כזה.
הסיטואציה היא בסך הכל מישהי שמבקשת שלא תקללו לידה כי זה לא נעים לה, לא מבינה מה הבעיה כאן.
זה. לא. נעים. לה.
מה תעשו עם זה, אם תפסיקו או לא זה משהו אחר, אבל למה לעזאזל שתתעצבנו עליה.
מה ההבדל בינה לבין מישהי שמציק לה הקול שעושה העט כשלוחצים עליו הרבה פעמים?
זה לא נעים לה. מה יש להתעצבן כאן.
היא אפילו לא מתערבת בריב, רק מבקשת שלא תעשו משהו שלא נעים לה.
כמו דוגמת העט, יש אנשים שמשגע אותם הקולות שזה עושה, לגיטימי לבקש מאותו בן אדם שיפסיק ללחוץ עליו.
אני אפילו לא נכנסת להאם הוא צריך להפסיק, אבל למה לעזאזל שתתעצבנו מבקשה כזו?! זה לא נעים לו והוא מבקש שתפסיקו לעשות משהו שלא נעים לו, להתעצבן על זה זה לא רק הזוי, זה גם עצוב. פשוט שיקוף נורא ועצוב של החברה הישראלית.
ולומר לה לסתום?! על מה ולמה?!
כולה ביקשה מכם להפסיק לעשות משהו שמפריע לה, מה זו האימפולסביות והאגרסיביות הזאת.
tris
צודקת חדמש
צודקת חדמש
^^ מילה במילה
לא יכולתי להסביר את זה טוב יותר
לא יכולתי להסביר את זה טוב יותר
אנונימי
תגיד לי לא לקלל? לא צריך להכניס את האף לעסק של בן אדם אחר, זה מה שאני יכול לומר.
תלוי באיזה סיטואציה אם אני עצבני אז אני כנראה אגיד "מה לא לקלל מה לא לקלל זה מעצבן אותי" כי לא יהיה בן אדם שישלוט על הפה שלי שאני רב מלבד עצמי או אבל אם זה בצחוק אז אגיד זה בצחוק מאמי
כן.
אני יודע שלא יפה לקלל ליד אחרים אבל ירד לי ממנה כי היא דוחפת תאף שלה לעניינים שלי בלי שום סיבה
אני יודע שלא יפה לקלל ליד אחרים אבל ירד לי ממנה כי היא דוחפת תאף שלה לעניינים שלי בלי שום סיבה
שתקו
האמת שזה יעצבן
את לא מכירה אותי, מי את שתגידי לי מה לעשות?
לא נעים לך? תעברי מקום
את לא מכירה אותי, מי את שתגידי לי מה לעשות?
לא נעים לך? תעברי מקום
אני גם לא אוהבת לקלל ולשמוע שאנשים מקללים הרבה. כאילו מן הסתם לפעמים יוצא לי קללות לפעמים והכי מובן שגם אחרים יקללו
אבל אם זה באופן קבוע וכל הזמן מקללים זה באמת מגעיל ולא נעים לשמוע
אבל אם זה באופן קבוע וכל הזמן מקללים זה באמת מגעיל ולא נעים לשמוע