15 תשובות
אתה יכול ללכת לבד
שואל השאלה:
^ מה באמת?.
אנונימי
לא , ההורים צריכים לחתום
שואל השאלה:
^ מהה אוף
אנונימי
אולי זה השתנה מאז שהייתי בן 16 אבל אני הלכתי לבד.
שואל השאלה:
^ תודה לך אחי היקר
אנונימי
תלוי בן כמה אתה לדעתי מעל גיל 18 אתה יכול לבד
שואל השאלה:
^ ניראלך מי יחכה
אנונימי
וואלה אז לא יודע אם אפשר מתחת ל18 תבדוק את זה
פשוט תלך עם ההורים
שואל השאלה:
^ הדגשתי שהם לא רוצים
אנונימי
למה הם לא רוצים ?
אתה חייב ת.ז לכל דבר
שואל השאלה:
^ מפגרים
אנונימי
חח למזלי הגעתי לארץ רק אחרי גיל 18 אז יכולתי ללכת לעשות לבד
אנונימית
אפשר ללכת לבד לא חייב הורה רק את התעודת זהות של אחד מהם אני הלכתי לבד לפני שנה מתחת לגיל 18 ואני מאמינה שזה לא השתנה מאז
אנונימית