התחברות הרשמה

היי כולם איך עובר עליכם השבת בנתיים ?????

12 בספטמבר 2020, 14:59
יהדותחייםיציאת שבתדיכאון    
4 תשובות
נחמד מינוס
T
The. new. girl
מעולה
פה לפני שזה ימחק
M
Mr Weed
טוב. איך אצלך?
D
Do you bum?!
משעמם, כבר קיבלתי הכי הרבה פרחים מכל הזמן שלי באתר
R
Roger Taylor
באותו הנושא:
היי שלום אני יכולה לישון בנתיים יום שישי שבת בהוסתל יומים במקום עד
היוש,איך עובר עליכם היום בנתיים?
מה קורה?איך עובר עליכם היום בנתיים?חח
בשנת 2017 מתו 44,600 בני אדם, ומהקורונה מתו בנתיים 362 וכמעט כולם זקנים.
היי איך עובר עליכם השבת?
מה קורה?איך עובר עליכם היום בנתיים?
איך עובר עליכם בנתיים הבוקר? איך קמתם?
למה ידיד שלי היום, רצה שאני ישב עליו, ולמה כול בן רוצה שבת תשב עליו?
שבוע טוב כולם! איך עבר עליכם השבת ?
איך החופש שלכם עובר לכם בנתיים?
איך עובר עליכם היום? (: שיהיה לכולם יום טוב