5 תשובות
שואל השאלה:
אם אני יגבה זה אולי 2-3 סמ
אני רוצה להיות 1.60-3
אנונימית
אין מה לעשות.. זה הגובה שלך ואת צריכה לקבל את זה.
יכול להיות שאת גובהת טיפה לאט ובהמשך תהיי גבוהה
יש ניתוח לגביהה של עד 10 סמ אם את רוצה
אבל תקבלי את הגובה שלך
בגובה נמוך יש גם יתרונות
את עדיין בגיל ההתבגרות ואת בגיל שהגובה עדיין לא נעצר את תמשיכי לגדול תאכלי טוב יותר בריא יותר תשני מסודר יותר וזה יעזור
אולי תגבהיי עוד קצת
אבל עזבי אותך זה גובהה סבבה אין מה לעשות אי אפשר לגבוהה זה סתם יקשה לך על החיים פשו תקבלי את זה
באותו הנושא: