10 תשובות
אני לא רואה בעיה, תקני ותלבשי מה שבאלך
90 אחוז מהבגדים שלי הם ממחלקות של גברים
..הגזרות הרבה יותר יפות ומחמיאות ואף אחד אף פעם לא אמר לי משהו
..הגזרות הרבה יותר יפות ומחמיאות ואף אחד אף פעם לא אמר לי משהו
שואל השאלה:
תודה לכן ❤❤
תודה לכן ❤❤
אנונימית
ממש לא נורא
תתחדשי
תתחדשי
שואל השאלה:
אם נגיד לקחתי l אז זה יהיה עליי גדול כי זאת מידת גברים? אני אוהבת שהמכנסיים משוחררים ..לוז כזה
אם נגיד לקחתי l אז זה יהיה עליי גדול כי זאת מידת גברים? אני אוהבת שהמכנסיים משוחררים ..לוז כזה
אנונימית
את אוהבת את זה? תלבשי מה שאת רוצה, אף אחד לא יכול להעיר לך על זה
יום מהמם
יום מהמם
שטויות גם אני עושה את זה
לא נורא בכלל
תתחדשי:)
תתחדשי:)
זה לא נורא אם זה נראה טוב עלייך
לא נורא, יש לי מלא חולצות של בנים
באותו הנושא: