10 תשובות
אני לא רואה בעיה, תקני ותלבשי מה שבאלך
90 אחוז מהבגדים שלי הם ממחלקות של גברים
..הגזרות הרבה יותר יפות ומחמיאות ואף אחד אף פעם לא אמר לי משהו
שואל השאלה:
תודה לכן ❤❤
אנונימית
ממש לא נורא
תתחדשי
שואל השאלה:
אם נגיד לקחתי l אז זה יהיה עליי גדול כי זאת מידת גברים? אני אוהבת שהמכנסיים משוחררים ..לוז כזה
אנונימית
את אוהבת את זה? תלבשי מה שאת רוצה, אף אחד לא יכול להעיר לך על זה
יום מהמם
שטויות גם אני עושה את זה
iga
לא נורא בכלל
תתחדשי:)
זה לא נורא אם זה נראה טוב עלייך
לא נורא, יש לי מלא חולצות של בנים