3 תשובות
הסדרה לגילאי 13+
כדאי לך, ממש כדאי לך. זאת אחת מהסדרות היותר טובות שראיתי.
ורק שתדע שהיסוקה הוא אחת הדמויות הכי אהובות עליי מבין כל האנימות שראיתי (ואני אדם נורמלי אין שום דבר לא בסדר איתי).
הוא פשוט כל כך מצחיק xd אף פעם לא משעמם כשהוא בסביבה.
ורק שתדע שהיסוקה הוא אחת הדמויות הכי אהובות עליי מבין כל האנימות שראיתי (ואני אדם נורמלי אין שום דבר לא בסדר איתי).
הוא פשוט כל כך מצחיק xd אף פעם לא משעמם כשהוא בסביבה.
אנונימית