4 תשובות
אל, המון סוכר.
שואל השאלה:
בא לי פנטה
בא לי פנטה
אנונימי
שואל השאלה:
חחח תודה אעשה זאת
חחח תודה אעשה זאת
אנונימי
אם לא תלך תהיה צמא ואז לא תוכל ללכת לישון, ופשוט תישאר במיטה שלך כי תהיה חלש כי לא שתית ולא תוכל לזוז עד שהשרירים שלך יחלשו ותצטרך להגיע לבית חולים שיהפוך לבית שלך לתקופה ארוכה ואחרי שיקום ארוך מאוד תוכל לחזור הביתה ואז כבר לא תהיה פאנטה במקרר
באותו הנושא: