התחברות
הרשמה
מה עונים כשמישהו רושם בהודעה נעים להכיר?
12 בספטמבר 2020, 01:23
הודעות
אינסטגרם
התחלות
2 תשובות
שהוא קריפ
ת
תחסמו אותי.
אם רוצים לדבר מפתחים שיחה אם לא מסננים
י
ילד שמחפש שוויון
באותו הנושא:
מה אתם עושים כשמישהו חופר לכם בהודעות ולא נעים לכם?
מה אתם עושים כשמישהו חופר לכם פה או בכל מדיה אחרת ולא נעים לכם ממנו?
כשמישהו רושם לכם משהו מעודד בקיר תודות אתם עונים לו במסרים? לענות על דברים בקיר תודות?
למצוא תשובה מתאימה - מה עונים כשמישהו עונה ל''מה קורה'' ''בסדר מה איתך'' חוץ ממעולה וכאלה?
מה זה אומר כשמישהו רושם: "k"?
מה הכוונה כשמישהו רושם לי פיניטו לה קומדיה?
כשמישהו אומר לי what up (נראלי שככה רושמים) אז מה עונים לו?
מסכימים שצריך לעשות פה בסטיפס שזה יראה כשמישהו מקליד בהודעות הפרטיות? ושזה יראה כשמישהו קרא את ההודעה
מה עונים כשמישהו כותב "מה איתך?"
מה זה אומר כשמישהו רושם א- או ב-??
מה זה אומר כשמישהו רושם א?