6 תשובות
שואל השאלה:
אפסי לא אכפת לי
אני מקווה מאוד שזה כמו שאתה אומר
אם כן אז עשית לי את היום תודה לך
אפסי לא אכפת לי
אני מקווה מאוד שזה כמו שאתה אומר
אם כן אז עשית לי את היום תודה לך
אנונימי
חחח בסופו של דבר זה וותק . סבא שלי היה מורה לספורט ואת הפנסיה הוא מקבל כעובד מדינה כלומר עד שהוא מת המדינה משלמת לו את הפנסייה
שואל השאלה:
לא ידעתי שלמורים יש פנסיה
לא ידעתי שלמורים יש פנסיה
אנונימי
ואי מענין
נראה לי באזור ה 8-10 והוא נחשב עובד מדינה שזה אש
זה תלוי בוותק.
באותו הנושא: