4 תשובות
הוא חרא
קרסביץ זה יפיוף
המשפט השני זה ישלך ז*ן ענק
אני חושבת שזה בצחוק
המשפט השני זה ישלך ז*ן ענק
אני חושבת שזה בצחוק
שואל השאלה:
שכחתי גם לכתוב שהוא לא בריא נפשית
לפעמים הוא גם אומר בעברית גם הלוואי שהשטן ואני היינו הולכים לנשף בכיתה יב
וגם הוא אומר ברוסית יא חצו ססץ חויי
שכחתי גם לכתוב שהוא לא בריא נפשית
לפעמים הוא גם אומר בעברית גם הלוואי שהשטן ואני היינו הולכים לנשף בכיתה יב
וגם הוא אומר ברוסית יא חצו ססץ חויי
כן הוא לא ממש בסדר... פשוט תתעלם אל תיצור קונפליקטים
יש לי ילד בכיתה שמתנהג דומה
יש לי ילד בכיתה שמתנהג דומה