6 תשובות
אני חושבת שזה יהיה בסדר אתם כבר מכירים אחד את השני ואת יודעת למה לצפות בערך
תכיני אותו לפני שיכול להיות שתיהיי ממש מתביישת
שואל השאלה:
יואו זה כזה מביך והוא אובר ביטחון כזה
אנונימית
וואי שנה זה הרבה איך הצלחתם זה ממש יפה.
בכל מקרה אל תדאגי תכיני אותו ואם אתם מכירים שנה אז בטח שזה ילך קליל מה הוא יבין?!
אז זה ממש בסדר פשוט תהיי את ואם יש לו ביטחון זה עוד יותר טוב כי לא תיהיה שתיקה מביכה
פשוט תדברי ותהיי את באמת ויכול להיות שבהתחלה זה יהיה מביך אבל אחר כך תיפתחי ויהיה טוב
שואל השאלה:
תודהה איזה חמודים
וכן שנה זה הרבה הוא היה בחול בגלל זה
אנונימית
פשוט לא לחשוב על זה. מאמינה שזה יזרום לבד. מניסיון