6 תשובות
הכל בסדר תגידי לו שיצאת ולא שמת לב שהוא כתב את ההודעה, קורה
תגידי לו את זה
אם הוא לא יאמין לך אז הוא מניאק
אנונימי
פשוט תספרי לו בלי לסבך... היי סורי יצאתי מהטלפון בלי להתנתק מהווצאפ
אימאלה למה את היסטרית ????
זה קורה לכולם
פשוט תכתבי לו:
סליחה, אין לי התראות, לא שמתי לב להודעה ששלחת.
תספרי לו מה קרה
אנונימית
תכתבי לו וואי סורי לא שמתי לב שכתבת הודעות הטלפון שלי היה פתוח על הצ'אט ולא הייתי בו,להתקשר?