התחברות הרשמה

זה מוזר אם אני חושבים שאנשים שמשתמשים במושג נורמיז הם קרינג'יים?

לאחרונה התחלתי להיות פעילה בפייסבוק ואני משתפת מימס והכל ואז שלחו לי מלא בקשות חברות והתחלתי לדבר עם אנשים מפה לשם נפגשנו והם ממש מוזרים. הם דיברו גם על זה שהם היו הולכים לסנטר ואמרו את המילה נורמיז וכאילו אני בדיכאון אז דיברתי איתם על זה גם (חלק מהמכנה המשותף) וגם להם יש בעיות נפשיות כזה אז חשבתי שאולי יהיה טוב להסכים להיפגש. הם מוזרים ממש, ככה זה כל מי שפעיל בפייסבוק? הם אשכרה חושבים שאני כמוהם שהייתי ילדת סנטר או משהו ואני בטח חלק מהלהטב ? זה מוזר כאילו כל מי שפעיל בפייסבוק הוא חלק מהלהטב, אוהב אנימה, חושב שהטעם שלו במוזיקה שונה ומיוחד ובטח למד במוזות
11 בספטמבר 2020, 21:14
חוות דעתמשתמשים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
האם אתם חושבים שאנשים שמשתמשים בסמים הם חלשים כי הם בוחרים לברוח מהמציאות?
מה אתם חושבים על זה שמשתמשים בצירוף המילים "חולי נפש" כדי לתאר אנשים רעים?
מה אתם חושבים על אנשים שמשתמשים בשלוש נקודות כל הודעה?
אתם חושבים שאנשים חושבים שאנחנו מוזרים בגלל שאנחנו באתר סטיפס?
אתם חושבים שמשתמשי סטיפס בדרך כלל קצת יותר "חנונים" מאנשים שלא משתמשים באתר?
מה אתם חושבים על האנשים שפותחים משתמש נוסף כאן ומחלקים לעצמם פרחים מהמשתמש האחר?
מה אתם חושבים עד אנשים בני 35 שמשתמשים באפליקציה הזאתי
זה מוזר שאני חושב שאני המשתמש הכי שנוא בסטיפס
למה אנשים חושבים שמי שמשתמש באתרים כמו סטיפס הוא חסר חיים?
אתם חושבים שאנשים חושבים שאתם מוזרים?
אתם חושבים שלכל האנשים שמשתמשים בסטיפס 21/7 כזה אין עם מי להפגש ואין להם חברים?