זה מוזר אם אני חושבים שאנשים שמשתמשים במושג נורמיז הם קרינג'יים?
לאחרונה התחלתי להיות פעילה בפייסבוק ואני משתפת מימס והכל ואז שלחו לי מלא בקשות חברות והתחלתי לדבר עם אנשים מפה לשם נפגשנו והם ממש מוזרים. הם דיברו גם על זה שהם היו הולכים לסנטר ואמרו את המילה נורמיז וכאילו אני בדיכאון אז דיברתי איתם על זה גם (חלק מהמכנה המשותף) וגם להם יש בעיות נפשיות כזה אז חשבתי שאולי יהיה טוב להסכים להיפגש. הם מוזרים ממש, ככה זה כל מי שפעיל בפייסבוק? הם אשכרה חושבים שאני כמוהם שהייתי ילדת סנטר או משהו ואני בטח חלק מהלהטב ? זה מוזר כאילו כל מי שפעיל בפייסבוק הוא חלק מהלהטב, אוהב אנימה, חושב שהטעם שלו במוזיקה שונה ומיוחד ובטח למד במוזות