5 תשובות
ל ה ג י ע
זאת שבת אחרונה לפני ראש השנה, אולי זאת הסיבה שהוא רוצה שתהיי בארוחה.
ואני כן אגיד את המשפט הזה, משפחה לפני הכל.
מה קרה מקסימום תקבעי איתה למאוחר יותר.
אם את 18+ תעשי מה שאת רוצה אבל אני חושבת שאת כן צריכה לבוא מכסימום תיהי חצי שעה ולכי לחברה
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם❤
אנונימית
אני יודעת שזה לא יפה לעשות את זה, אבל תגידי אולי שאת לא מרגישה טוב ואת הולכת לישון ואז כשהם הולכים(כל זה במידה והארוחה לא נערכת בבית שלך!!)
תצאי.
או שפשוט תשבי חצי שעה ואז תלכי באלגנטיות.