8 תשובות
לא רלוונטי
מזתומרת לא רלוונטי..? תקני כי את אוהבת לא בגלל שכולם קונים
אני אישית לא אוהבת אבל אם אוהבת אז תקני
אני אישית לא אוהבת אבל אם אוהבת אז תקני
לדעתי זה ממש נוח אבל כבר לא רלוונטי אבל אם את אוהבת אז לכי על זה כי גם ראיצי שיש על זה הנחה עכשיו
לא יפה בכלל, זה מתאים רק לבנות מלאות/שמנות.
הנעל הזאת ענקית וכשבנות נועלות את הנעליים האלה זה נראה מוזר חחח.
הנעל הזאת ענקית וכשבנות נועלות את הנעליים האלה זה נראה מוזר חחח.
וכשבנות רזות**
סליחה, אבל זה נראה כאילו הן דרדסיות ונתקעו להן 2 סלעים לבנים בכף רגל.
סליחה, אבל זה נראה כאילו הן דרדסיות ונתקעו להן 2 סלעים לבנים בכף רגל.
אם את אוהבת תקני. אני אישית לא מתחברת.
לא אוהבת את הנעליים האלו
לא ממליצה לך גם לקנות אותן
כל הבנות שהולכות איתן נראות כמו נכות
לא ממליצה לך גם לקנות אותן
כל הבנות שהולכות איתן נראות כמו נכות
שואל השאלה:
נעלי
נעלי
אנונימית
באותו הנושא: