6 תשובות
תקשיבי לרופא שלך
שואל השאלה:
אני כבר לוקחת כדורים של ברזל במינון יחסית גבוה ואני אוכלת בשר . ואני יודעת שדגים נחשב צמחוני אבל אני אישית לא רואה הבדל בין דגים לבשר לכן אפחית גם אותם :/
אני כבר לוקחת כדורים של ברזל במינון יחסית גבוה ואני אוכלת בשר . ואני יודעת שדגים נחשב צמחוני אבל אני אישית לא רואה הבדל בין דגים לבשר לכן אפחית גם אותם :/
אנונימית
דגים זה לא צמחוני, זה פסקטריאני.
בכל מקרה, כדאי שתתייעצי עם רופא בנוגע לתזונה צמחונית ואילו מזונות עלייך לקחת.
במקרה הצורך, תאכלי בשר בכמות מופחתת.
גם הפחתה בבשר היא משמעותית ואף אחד לא יכול לשפוט אותך על לעשות ככל יכולתך.
בכל מקרה, כדאי שתתייעצי עם רופא בנוגע לתזונה צמחונית ואילו מזונות עלייך לקחת.
במקרה הצורך, תאכלי בשר בכמות מופחתת.
גם הפחתה בבשר היא משמעותית ואף אחד לא יכול לשפוט אותך על לעשות ככל יכולתך.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
את קודם כל יכולה להתחיל להפחית בבשר ודגים ולהוסיך אוכל שהוא צמחוני עם הדברים שאת צריכה שנמצאים בבשר ולאט לאט שאת מרגישה שאת כבר מסוגלת לזה תפסיקי לגמרי לאכול בשר ודגים וכמובן שתלכי לדיאטנית או תזונאית או מישהי שמבינה בזה והיא תסביר לך הרבה יותר טוב ממני אני לא אשת מקצוע זה פשוט נראה לי הגיוני לעשות את זה
יש תוספי תזונה שאם את לא לוקחת כנראה את צריכה, תנסי לאט לאט לעבור לתזונה חדשה עם תזונאי מוסמך שגם יתאים לך תוספי תזונה
אם את צריכה עזרה אני פה ;)
אם את צריכה עזרה אני פה ;)
באותו הנושא: