התחברות
הרשמה
יש פה אנשים שחלו בנגיף???
11 בספטמבר 2020, 11:15
#אנשים בסטיפס
תשובה אחת
יש מצב שאנחנו כבר חולים ופשוט אין לנו תסמינים
J
Jerry Bieber
באותו הנושא:
יש כאן אנשים שחלו בקורונה או שמכירים כאלה שחלו?
יש כאן אנשים שלא יוצאים מהבית בגלל חשש לנגיף?
יש כאן אנשים שחלו או חולים באנמיה?
אתם מכירים אנשים שחלו בקורונה?
לא הבנתי כל האנשים שחלו בקורונה בסין כולם ימותו מזה?
יש כאן אנשים שחלו בקורונה והחלימו?
למה לא פותחים פרויקט כזה שאנשים שחלו בקורונה והחלימו לא יכולים לתרום דם לחולים וככה לעזור להם להילחם בנגיף?
אם מישהו נושא את נגיף הקורונה, הוא בהכרח ידביק אנשים שהוא יבוא איתם במגע?
אמאלה ראיתי בחדשות שיש אנשים בחדר בידוד בבית חולים עם נגיף הקורונה בארץ.
כמה אנשים נגועים בנגיף הקורונה נכון להיום?
כיצד תמליצו לאנשים שנדבקו בנגיף בסביבתכם לפעול?