12 תשובות
שואל השאלה:
אני מפחדת להגיד לו שהייתי מאוהבת בו ועדיין מאוהבת בו כבר שנה וחצי כמעט זה לא פדיחה? למה הוא ויתר? באמת אני רוצה לדעת
אנונימית
לא כדאי שפשוט תגידי לו? כי לדעתי הוא פשוט ויתר לא?
אנונימי
שכחי ממנו יש עוד מלא גברים בארץ
אני דיי מבינה אותה היא מפחדת ליפול שבעצם האהבה שלה היא סתם משהו
והיא סתם עשתה טעות
אני גם הרגשתי ככה פעם אחת
זה לא נכון אתה בכלל מבין בנשים -3-
אם את רוצה אנחנו יכולות לדבר קצת ואני יעזור לך❤
שואל השאלה:
זה הייתה ההתאהבות הראשונה שלי, אתה לא יכול לשפוט סתם אנונימי אתה לא יודע מה הרגשתי באותו רגע, אני לא ידעתי מה לעשות ואם זה יהיה הדדי גם מהצד השני. טעות אבל לומדים היום אני יותר התבגרתי ומבינה שאם זה זה אני פשוט אגיד את זה לאותו בחור. הביישנות גברה עליי אז
אנונימית
אל תאמרי לו את זה שאת מאוהבת בו תשאלי אותו למה הוא ויתר מה קרה לו
אולי תדברי איתו והוא יספר לך אבל יש הרבה בנים בים (גולשים) לול אני בטוחה שעוד קצת את תמצאי את האחד(:
גם אני חושב ככה^
אנונימי