61 תשובות
זה לא הגדרה של פמיניסטית ^
ולא יודע למה.
ולא יודע למה.
כי הם נולדו לתוך עולם שתמיד מגדיר להם שהם צריכים לעשות ס*ס אחרת הם לא יהיו גברים, הם חייבים להתנהג במגעילות לנשים ליד חברים שלהם אחרת הם לא ייחשבו למגניבים. וככה ה"גברים" מבינים שנשים הן חפצים שאפשר לשחק איתן, לזי*ן אותן, לפגוע בהן וכו.
ואל תשכחו שמאז ומעולם לנשים היו פחות זכויות, זה עוד משהו שמשנה את החשיבה של גברים על נשים וגורם להם להרגיש יותר נעלים מהן.
ואל תשכחו שמאז ומעולם לנשים היו פחות זכויות, זה עוד משהו שמשנה את החשיבה של גברים על נשים וגורם להם להרגיש יותר נעלים מהן.
כי בעבר, נשים נשארו בבית וגידלו ילדים (מעצם היותן חלשות יותר פיזית). הגבר היה המפרנס והמגן ככה שהעולם התרגל שהאישה היא במעמד נמוך יותר, ותלויה בו לגמרי.
מעמד נמוך יותר, הגיע לפעמים להחפצה- בגלל שהאישה לא חשובה אין בעיה למכור אותה לנישואים, וכו'.
והיום משום מה עדיין יש אנשים שחושבים ככה וזאת הסיבה. מיותר לציין עד כמה זה נורא בעיני.
מעמד נמוך יותר, הגיע לפעמים להחפצה- בגלל שהאישה לא חשובה אין בעיה למכור אותה לנישואים, וכו'.
והיום משום מה עדיין יש אנשים שחושבים ככה וזאת הסיבה. מיותר לציין עד כמה זה נורא בעיני.
אנונייייימיית^
מאיזה ניסיון את מדברת?
מאיזה ניסיון את מדברת?
^^מה זה אומרת מאיזה ניסיון?
את מדברת כאילו היית גבר ואת יודעת מה מלמדים אותם, אז מתעניין מאיפה הניסיון שלך.
^^אני חיה עם עוד 2 גברים בבית
חוץ מזה, לא חייבים להיות ספציפית גבר בשביל להסתכל על העולם ולהבחין בזה
אני לא מדברת על כל הגברים אם זה מה שהבנת, ממש לא. אבל יש כאלה, ויש כאלה. כנראה שאתה לא גדלת במקום שבו זה מה שמראים לך שחשוב, עובדה שאתה לא חושב שנשים הן חפץ (נראלי לפחות שאתה לא חושב ככה)
חוץ מזה, לא חייבים להיות ספציפית גבר בשביל להסתכל על העולם ולהבחין בזה
אני לא מדברת על כל הגברים אם זה מה שהבנת, ממש לא. אבל יש כאלה, ויש כאלה. כנראה שאתה לא גדלת במקום שבו זה מה שמראים לך שחשוב, עובדה שאתה לא חושב שנשים הן חפץ (נראלי לפחות שאתה לא חושב ככה)
שואל השאלה:
פעם זה היה ככה, * פעם* ויש כאלה פרימיטיבים שעדיין חושבים ככה
פעם זה היה ככה, * פעם* ויש כאלה פרימיטיבים שעדיין חושבים ככה
fets luck
מה שאנונימית אומרת זה די ברור מאליו. אפשר לראות את זה בחברה סביבנו. כמובן שגברים שקיבלו חינוך טוב ושוויוני מהבית, לא יהיו כמו האחרים, אבל רבים כן גדלו ככה וזה מה שהחברה משדרת. לא צריך לחקור על זה, זה פשוט מול העיניים שלנו.
וזה גם הגורם לכל תופעות ההטרדות והאונס שאנחנו נתקלים בהן על בסיס יומיומי
מה שאנונימית אומרת זה די ברור מאליו. אפשר לראות את זה בחברה סביבנו. כמובן שגברים שקיבלו חינוך טוב ושוויוני מהבית, לא יהיו כמו האחרים, אבל רבים כן גדלו ככה וזה מה שהחברה משדרת. לא צריך לחקור על זה, זה פשוט מול העיניים שלנו.
וזה גם הגורם לכל תופעות ההטרדות והאונס שאנחנו נתקלים בהן על בסיס יומיומי
ואת השניים שבבית שלך *תמיד* מגדירים להם שהם צריכים לעשות סקס, שהם צריכים לנהג בצורה מגעילה כלפי נשים?
אני מבין את המסר שהיא ניסתה להבין, פשוט ניסוח ממש לא טוב.
^^תודה לך underclass hero
^^^תראה מה רשמתי למעלה, זה לא כולם. אני למזלי חיה בבית נורמלי
אני חרדי ואני בכלל לא חושב שנשים הן חפץ.
אישה בעיני ובעיני התורה זה פשוט שלמות.
כמה שאני אדאג לאישתי לעתיד.
יאהב אותה ופשוט נאהב אחד את השני ממש.
בעזרת השם.
אישה בעיני ובעיני התורה זה פשוט שלמות.
כמה שאני אדאג לאישתי לעתיד.
יאהב אותה ופשוט נאהב אחד את השני ממש.
בעזרת השם.
אישה זה פשוט יהלום.
נכון, ככה לימדו אותנו בתיכון דתי שיעורי תושב"ע כשלמדנו על כבוד לאישה וכל זה ^
וממש לא קשור..
לבשל ולנקות גם הבעל וגם האישה יכולים.
זה תפקידים של בית.
מסדרים בינהם את התפקידים וחיים.
הבית הרי צריך להתנהל על ידי מישו...
לבשל ולנקות גם הבעל וגם האישה יכולים.
זה תפקידים של בית.
מסדרים בינהם את התפקידים וחיים.
הבית הרי צריך להתנהל על ידי מישו...
אנחנו לא חפץ יש גם לנו חיים וגם בלעדינו הגברים לא היו באים לעולם(:
בשנות השישים נשים היו פשיט רק במטבח.
הנורמה החברתית הזאת הפסיקה בשנות השבעים.
רק שם פמינזם היה מוצלח, כיום הוא כבר לא מוצרך.
הנורמה החברתית הזאת הפסיקה בשנות השבעים.
רק שם פמינזם היה מוצלח, כיום הוא כבר לא מוצרך.
אנונימי
נכון
לפי הדת הדתיים הלאומיים הם אומרים, שאישה יש לה מעלות יוצר טובות מגבר.
והם מאמינים שמשימות הבית צריכות להיות חלוקות.
והם מאמינים שמשימות הבית צריכות להיות חלוקות.
אנונימי
מה שבפנים יכולים לעשות אנחנו יכולות פי 2 (:
שבנים
בטח שכן מוצרך. הבנים עדיין שופטים נשים על זה שהן רוצות להשאיר שיערות על הגוף. זה שלהן. ויש הרבה מדינות שהגברים לצערי שולטים על הנשים. אבל זה ברור שבן יגיד שזה לא מוצרך.
זה מוצרך ועוד איך. הרבה כאן גם לא יודעים את המשמעות פמיניזם ומכניסים את זה לנאציזם(אנשים הזויים).
לשאלה, אני חא יודעת יש גם נשים שגורמות םעצמן להתנהג כאל חפץ כי היא טוענת שהיא צריכה להיות חלשה ועדינה ונשלטת.
זה מוצרך ועוד איך. הרבה כאן גם לא יודעים את המשמעות פמיניזם ומכניסים את זה לנאציזם(אנשים הזויים).
לשאלה, אני חא יודעת יש גם נשים שגורמות םעצמן להתנהג כאל חפץ כי היא טוענת שהיא צריכה להיות חלשה ועדינה ונשלטת.
אנונימית
כי יש נשים שמתנהגות כמו חפץ לצערנו
האנשים שאומרים שהיום זה כבר לא ככה ולא צריך פמיניזם, תסתכלו שנייה על הבית שלכם, מי יותר עוזר ועושה, מנקה, נשאר עם הילדים, מכין אוכל, אמא שלכם או אבא שלכם? התשובה של הרוב יהיה אמא נכון? תבינו את שורש הבעיה.
ויש עוד הרבה מדינות כמו מדינות עולם תחתון שלנשים עדיין אין זכויות אז חשוב להלחם בשבילן, ומדינות שמחליטות לנשים על הגוף שלהן, בקשר להפלות, יש עוד ככ הרבה אפליות לנשים, ולהגיד שלא צריך יותר פמיניזם זה להשתיק נשים, זה להיות שוביניסט.
ויש עוד הרבה מדינות כמו מדינות עולם תחתון שלנשים עדיין אין זכויות אז חשוב להלחם בשבילן, ומדינות שמחליטות לנשים על הגוף שלהן, בקשר להפלות, יש עוד ככ הרבה אפליות לנשים, ולהגיד שלא צריך יותר פמיניזם זה להשתיק נשים, זה להיות שוביניסט.
אנונימית
מי שחושב ככה אין לו ראש.
ולצערי כיום להרבה אנשים אין ראש
ולצערי כיום להרבה אנשים אין ראש
אני מסכימה עם האנונימית. אני בתור אחת שאמא שלה מכינה אוכל ויוצא מקרים שהאבא רוצה שהיא תכין אוכל כי הוא כביכול לא יודע, האמא היא זאת שמנקה תמיד, כולל אני. כנראה מי שאומר הוא חונך במשפחה שכולם עוזרים לכולם אבל לא יכול להגיד שזה לא מוצרך היום, אם הוא לא נכנס לכל הבתים והיחס של האנשים.
אנונימית
ולכל מי שאומר שנשים מורידות מהערך של הגברי, אז רק רוצה להגיד לכם, שזה חא נקרא אישה פמיניסטית. אבל יש גברים שבאמת צריך לשים אותם במקום ובמצב הזה להוריד מהערך שלהם אם הם לא מכבדים אישה וחושבים שהיא צריכה להיות חלקה עד הסוף.
אנונימית
^^חחח לול, זה שיש מוסכמה חברתית לא
אומר שצריך פמיניזם.
אומר שצריך פמיניזם.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית:
אבא שלי מבשל
אבא בדרך כלל מנקה ןזה ומקפיצה את הילדים כי האבא מקבל שכר גדול יותר ( כי ריפ שכר בעבודה של נשים נמוך יותר) אז עדיף שהגברים יעבדו עבודה מלאה מאשר נשים.
אנונימית:
אבא שלי מבשל
אבא בדרך כלל מנקה ןזה ומקפיצה את הילדים כי האבא מקבל שכר גדול יותר ( כי ריפ שכר בעבודה של נשים נמוך יותר) אז עדיף שהגברים יעבדו עבודה מלאה מאשר נשים.
כשתהיה אישה, תדבר איתי.
אנונימית
אז כיף לך שאבא שלך מבשל.
אנונימית
שואל השאלה:
יאי לי
אבא מבשל אוכל טוב
גם סבא שלי מבשל ( מצד אבא)
וסבתא מצד אמא
יאי לי
אבא מבשל אוכל טוב
גם סבא שלי מבשל ( מצד אבא)
וסבתא מצד אמא
כי פמיניסטיות חושבות שהגברים נחותים
אנונימי
פמיניסטיות חושבות שאתם לא גברים
אנונימית
זה הומור וכל אחד בעולם יודע את זה חוץ ממכם כנראה
ההומור הזה כבר התחיל להשפיל את המין הגברי וכולם כבר צוחקים על אנשים כאלו.
הם סתם יוצאים קטנים.
הם סתם יוצאים קטנים.
אנונימית
צריך לשים פה trigger warning לכל הבנות 14 כדי שלא יהיה להן התקף לב מלשמוע דעות של שוביניסטים, שמשום מה מאוד משפיעות עליהן ומעניינות אותן.
או הכי גרוע... הומ*ר (צנזורה למטרת בידור).
או הכי גרוע... הומ*ר (צנזורה למטרת בידור).
וואי כואב לראות את כמות הסאחיוּת שיש פה...שלא לדבר על זה שכל ילדה בת 14 שמושפעת מהחברה תראה את זה ותתחיל להתחרפן ולצעוק "שוביניזם! שוביניזם!" בלי אפילו לדעת מה זה אומר.
קצת הומור אנשים כאילו מה.
לא אתן לא חפץ, אני בשוק שאני צריך לענות על זה ברצינות בכלל.
למה אנשים חושבים? הנה, השאלה הזו היא תשובה מדויקת;
ברוב המקרים זה בציניות, ואף אחד פשוט לא יודע לצחוק על עצמו בחברה שלנו, וזה נורא ואיום.
מי שאומר את זה ברצינות כמעט לא קיים, והבודדים כנראה נכים שכלית, כי "אישה" = הומוספייאן לכל דבר, העיניין שהוא שברוב המקרים (אם לא בכולם) זה מדובר בציניות, (גם כלפיי נשים וגם לא) ולאנשים פשוט אין הומור שחור, חבל.
קצת הומור אנשים כאילו מה.
לא אתן לא חפץ, אני בשוק שאני צריך לענות על זה ברצינות בכלל.
למה אנשים חושבים? הנה, השאלה הזו היא תשובה מדויקת;
ברוב המקרים זה בציניות, ואף אחד פשוט לא יודע לצחוק על עצמו בחברה שלנו, וזה נורא ואיום.
מי שאומר את זה ברצינות כמעט לא קיים, והבודדים כנראה נכים שכלית, כי "אישה" = הומוספייאן לכל דבר, העיניין שהוא שברוב המקרים (אם לא בכולם) זה מדובר בציניות, (גם כלפיי נשים וגם לא) ולאנשים פשוט אין הומור שחור, חבל.
אישה שלא תכבד את עצמה ותתנהג כמו חפץ, אז בטח שיתנהגו כלפיה כמו חפץ.
אם אישה תכבד את עצמה ותלך טיפה יותר בצניעות, אני מבטיחה לך שיתנהגו וידברו אליה ביותר כבוד... ואל תיתממו
אם אישה תכבד את עצמה ותלך טיפה יותר בצניעות, אני מבטיחה לך שיתנהגו וידברו אליה ביותר כבוד... ואל תיתממו
שואל השאלה:
הלבוש לא מראה על החפצה
הלבוש לא מראה על החפצה
כי זה נכון
כי פעם נשים באמת היו רכושהיו קונים כיום זה לא ככה אז ישעדיין גברים שרוצים להרגיש מעל הנשים ולכנות אותן ככה
קודם כל, זה ממש לא נכון
דבר שני, כי יש אנשים שחושבים שנשים הן אמורות להיות חלשות...
דבר שני, כי יש אנשים שחושבים שנשים הן אמורות להיות חלשות...
שואל השאלה:
אתה ציני או לא?
שלא אתא סתם -
גבר שבגברים2
אתה ציני או לא?
שלא אתא סתם -
גבר שבגברים2
יש מלא אנשים מטומטמים לא לכל דבר יש הסבר,
דרך אגב זה גם קצת בגלל דעות קדומות
דרך אגב זה גם קצת בגלל דעות קדומות
בשביל לעצבן את הפמיניסטית מ- ד2
היי למה לשקר ?? לא סתם חפץ... אלה חפץ טוב ששוטף כלים ומבשל נדיר למצוא חפצים כאלו
*יאללה מינוסיםם.םם.םם*
*יאללה מינוסיםם.םם.םם*
דור חרא ❤
אף אחד לא באמת חושב שנשים הן חפץ חוץ מפסיכופטיים מאובחנים. יש כאלה שאומרים את זה בצחוק, אבל באמת להאמין בזה? יש מעט מאוד כאלה וגם הם עם בעיות נפשיות כאלה או אחרות.
אנונימי
כי הם ****** וחינכו אותם לחשוב שנשים זה חפץ שאפשר להחליף
יש כאלה שלא מבינים
מי שיתנהג אלי כמו "חפץ" שלא יתלונן אחר כך למה הבאתי לו אגרוף לפרצוף ולמה אני אלימה כלפיו הוא חייב לדעת איך להתנהג לנשים אם לא רוצה שזה יגמר ככה
אנונימית
שואל השאלה:
ככה זאת לא תשובה.
ככה זאת לא תשובה.
אני חושבת שהנשיות זו החפצה בגלל שאנחנו מין יפה יותר אם תסתכלי ברחוב את תיראה המון ישים יפייות והגוף שלנו מקומר יפה . לעומת בנים שהם צריכים לעבוד בישביל זה החפצה מגיע בגלל המין בגלל שנשים יפות ומפתות ואין דרך להיתקרב אליהן מעבר אז מוצאים תחליפים אחרים
אנונימית אני לא רוצה לאכזב אותך אבל אם תרביצי למישהו שבאמת חושב שנשים הן חפץ הוא לא ישאל למה הוא פשוט יפוצץ אותך מכות
^חחח נראה אותו. וגם אם הוא יחזיר לי בשביל מה המציאו את השיטה הנהדרת להעיף עליו כיסא או אפילו שולחן? או מספריים? אבל זה רק במקרים קיצוניים
אנונימית
אם כבר אני יכולה להתלונן עליו כי ברגע שהוא מתחיל לתקוף אותי ואני מחזירה לו אני יכולה להגיש עליו תלונה ולומר שהוא התחיל ואני רק הגנתי על עצמי ^
אנונימית
^ אבל את התחלת עם האגרוף בפנים...
אני מאחר בתשובה שלי אבל אף גבר שיש לו טיפה של שכל לא יחשוב שאישה היא "חפץ" ששייך לו.
זה בדיחה שהאינטרנט והקהילה בנתה שאישה היא "מדיח כלים" "מכונת כביסה" "משרתת מינית" וכו..
אם באמת יש מישהו שעדיין חושב שנשים הם מקור לגאווה ורכוש באמת שלך תבדוק את עצמך יש לך בעיה בתפיסות שלך.
זה בדיחה שהאינטרנט והקהילה בנתה שאישה היא "מדיח כלים" "מכונת כביסה" "משרתת מינית" וכו..
אם באמת יש מישהו שעדיין חושב שנשים הם מקור לגאווה ורכוש באמת שלך תבדוק את עצמך יש לך בעיה בתפיסות שלך.