32 תשובות
זה מה שמטריד אותך ב5 וחצי בבוקר?
אנונימית
שואל השאלה:
רצח
שואל השאלה:
והוא מנגן גם או שזה רק לפנאי?
כן גיטרה ופסנתר
אני מנגן גם על הקהל
שואל השאלה:
אבל השאלה שלי היא אם הוא מנגן עם הלהקה בגיטרה
יש לו הופעה שהוא עלה עם גיטרה חשמלית לדעתי
אם אני לא טועה
telecaster
או
stratocaster
לבנה
שואל השאלה:
יאמי טלקאסאר
אוקע כן צדקתי
הוא עלה עם טלקאסטר לבנה:)
שואל השאלה:
יש לי טלה צהובה כזאת
יאא ישלי סטראט לבנה שהחלפתי לה את הפיקגארד לשחור
שואל השאלה:
נייס כמה עלתה לך?
מקסיקנית סטנדרד
היא עלתה 2700 לפני 4/3 שנים
היא מדהימה אבל
שואל השאלה:
או אני התחלתי לנגן לפני חודשיים קצת יותר

קיבלתי אותה בחינם מאבא שלי כי הוא לא השתמש בה
זכיתי בקיצור
דאמ תתחדש
לטלקסטר יש סאונד ממש מגניב ובלוזי אז תהנה עם זה:)
שואל השאלה:
חחח כן שמתי לב
לרוב לפנדר יש סאונד כזה

ותודה
סטרט לס פול טלי גרטצ' הגיטרות נפח של גיבסון
וג'אז מאסטר

עזוב אני מנגן גם מטאל עם הסטראט שליxd

חפרתי לילטט
שואל השאלה:
חחח כנל
פרדי בדרך כלל לא עולה עם גיטרה ויותר בפסנתר, יש לו תפקיד בשיר crazy little things called love
והוא יודע לנגן באופן בסיסי
כן
לצערי ידע :(
הוא מנגן על פסנתר. והם לא להקה רק עם גיטריסט אחד, יש עוד אחד עם הגיטרה בס
אנונימי
שזה בסיסט אז זה משהו אחר
כן הוא ידע גם גיטרה אבל הוא היה מנגן בעיקר בפסנתר
ואין שום בעיה שתהיה להקה רק עם גיטריסט אחד יש הרבה כאלה חוץ מיזה שהיה את ג'ון דיקון על גיטרה בס
גיטרה בס חייבת להיות בהרכב (או כלי בס כלשהו)
כי בלי בס השירים ישמעו חלולים ולא ככ נעימים לשמוע.
גיטרה בס לא נחשבת גיטרה שניה היא כלי משל עצמה:)
נכון אני רק אומרת שמי שיודע על גיטרה בס יודע גם על גיטרה רגילה בדרך כלל אז זה די נחשב שיש עוד גיטריסט
ובאמת גיטרה בס זה סופר חשוב
ההפך תאמת
גיטרה רגילה טיפה יותר מסובכת כי זה עוד מיתרים ויותר אפשרויות לאקורדים
הרבה פעמים בסיסטים יודעים לנגן גם בגיטרה כי הם התחילו עם גיטרה
אני נשמע מתנשא אבל זאת לא הכוונה שלי זה פשוט נושא שאני אוהב לדבר עליו חח
אוקי ,מבינה
חח הכול בסדר גם אני אוהבת לחפור על כל מיני דברים אז אני מבינה למה אתה מתכוון
ישש חח
שואל השאלה:
חח בס לא נחשבת גיטרה זה ממש לא אותם צלילים, לא כמו מטאליקה מיידן acdc שיש להם 2 גיטריסטים ויותר (שזה מה שנותן את הסאונד הכי טוב לדעתי)