12 תשובות
זה שהוא מדבר עם עוד בנות לא אומר שאת לא מיוחדת.
אם אתם לא יחד אני לא רואה בזה שום בעיה
מצטערת לומר אבל סורי אין סיכוי שהוא לא מדברת עם עוד בחורות זה באסה אבל מציאות.
ומקווה בשבילך שישלח הודעה:)
ומקווה בשבילך שישלח הודעה:)
שואל השאלה:
אנחנו לא ביחד אבל אני לא רוצה להיות אופציה ב' ושהוא מדבר איתי רק כשמשעמם לו ושאותי הוא משאיר על האש הנמוכה למקרים כאלה.. (אני לא יודעת אם זה נכון אבל גיליתי שהוא מדבר עם מישהי)
אנחנו לא ביחד אבל אני לא רוצה להיות אופציה ב' ושהוא מדבר איתי רק כשמשעמם לו ושאותי הוא משאיר על האש הנמוכה למקרים כאלה.. (אני לא יודעת אם זה נכון אבל גיליתי שהוא מדבר עם מישהי)
אנונימית
שואל השאלה:
ואני כמה רמות מעליה ברצינות
היא כיתה מתחתיי והיא לא יפה ואין לה גוף יפה
ואני כמה רמות מעליה ברצינות
היא כיתה מתחתיי והיא לא יפה ואין לה גוף יפה
אנונימית
שמעי יכול להיות שהוא באמת משאיר אותך על אש נמוכה..
וזה שהוא מדבר עם עוד מישהי לא צריך להפריע לך, כל אחד מדברים עם כמה אנשים במקבילים כל עוד אתם לא זוג הוא ימשיך לדבר עם כמה בנות באותו זמן
וזה שהוא מדבר עם עוד מישהי לא צריך להפריע לך, כל אחד מדברים עם כמה אנשים במקבילים כל עוד אתם לא זוג הוא ימשיך לדבר עם כמה בנות באותו זמן
שואל השאלה:
אבל זה הקטע שאני ממש לא הולכת להיות אופציה ב של מישהו ולהיות זאת שהוא מדבר איתה רק כשמשעמם לו או שהשניה לא עונה או אנערף
אבל זה הקטע שאני ממש לא הולכת להיות אופציה ב של מישהו ולהיות זאת שהוא מדבר איתה רק כשמשעמם לו או שהשניה לא עונה או אנערף
אנונימית
אז תסנני ותראי אם אכפת לו
שואל השאלה:
כן הוא שלח לפני ארבע שעות ריפליי והשארתי על אופנד..
אני רוצה לראות אם אכפת לו ואם הוא ירשום משהו
כן הוא שלח לפני ארבע שעות ריפליי והשארתי על אופנד..
אני רוצה לראות אם אכפת לו ואם הוא ירשום משהו
אנונימית
יש סיכוי שאם זה היה קורה לי הייתי עושה כמוך, אם הוא לא שולח לך הודעה פשוט תעברי הלאה וסתם שתדעי זה כולה ריפליי באינסטגרם תקחי את זה בפרופורציות(:
מה הבעיה ?
שואל השאלה:
אגב, הוא לא שלח שום הודעה :(
אגב, הוא לא שלח שום הודעה :(
אנונימית