5 תשובות
let me down slowly
אנונימי
יש פה שירים ממש יפים אני חייב להגיד.
אם את מכירה את הלהקה נירוונה (להקת רוק) יש להם את המופע של ה mtv שזה כאילו כל הלהיטים שלהם בגרסה אקוסטית ורגועה וזה ממש יפה אני ממליץ
יואו יש לי פליליסט מושלם שאני שומעת כל יום
הוא רגוע כזה שניה אני שולחת
if i die young
cough syrup
total eclipse of the heart
keep holding on
the scientist
i stand by you
faithfully
season of love
all of me
daylight
all too well
new years day
last kiss
the archer
dear john
מה הכי אהבת?