5 תשובות
כן לעשות תמונה והמורה מביא את השלט נהג חדש
נראה לי שלא חייבים
אני נפגשתי עם המורה שלי אחרי שעברתי רק כי הוא נתן לי שלט של נהג חדש
ולא הצטלמתי
אנונימי
שואל השאלה:
והוא בא אליכם לבית או אתם אליו? הבאתם מתנה?
אנונימית
לאחותי וכן הוא הביתה 5 דקות והיא הביאה בקבוק יין ופררו רושה
כן להביא לך את השלט של הנהג החדש, ולי המורה הוסיף מכתב ל"מה לא לעשות כנהג חדש" וכאלה סתם כי הוא נחמד.
את יכולה לפגוש אותו איפה שתקבעו, לא כזה משנה אם תבואי אליו או הוא אליך ואם את מעריכה אותו והיה לך סבבה אז תמיד את יכולה לצרף מתנת הערכה, אני עשיתי לו פירסום בעיתון המקומי (: