4 תשובות
גם לי זה ככה בקפסולות עכשיו.. אני מציירת לבד או צובעת משבצות ומתפללת שאף אחד לא יבוא וישאל אותי למה אני בצד
לצייר, להיות בטלפון (לראות סדרה או משהו), לקרוא ספר, לעשות שיעורים
ציור כתיבה יומן שירים
אממ סתם להסתובב בביצפר
אממ להשתמש בפלאפון
אממ סתם להסתובב בביצפר
אממ להשתמש בפלאפון
אני אישית יושבת בכיתה מציירת או שאני בטלפון מחכה שתגמר ההפסקה וזהו...