10 תשובות
כן, אלטון גון.
שומע בעיקר שירים ואמנים ישנים כמו סיימון וגרפונקל, מאיר אריאל, בוב דילן, ג'ניס גופלין וכו'.
בשירים ישנים את מתכוונת למזרחים או אמריקאים?
שואל השאלה:
גם וגם מה שאת אוהבת
אנונימית
eminem השירים הישנים שלו הכי טובים
אה אז כן שירים מזרחים ישנים ושירים ישנים של אמריקאים כמו ברטני ספירס וליידי גאגא זה נחשב ישן? יש יותר ישנים מזה שאני אוהבת אבל כן אכלתי את הראס אה?
השירים של עוזי חיטמן
אם טונהמן ג'ונס נחשב ישן
את queen אבל בעיקר guns n roses שהם הרכב האהוב עלי
הפלייליסט שלי זה: פרחים בקנה, רוני, פה קבור הכלב, היא כל כך יפה, אלף כבאים, תתארו לכם, שלום לך ארץ נהדרת, מי אוהב אותך יותר ממני, אם תזכרי אותי סיוון, צל עץ תמר, ים השיבולים........
אנונימית