4 תשובות
אני לא עברתי אפילו את המיון הראשון לחיל המודיעין אז אין לך מה לדאוג
לא גרועה בכלל, קורה. יש המון תפקידים אחרים בחיל האוויר. ובכללי
הכל טוב בכללי המיונים מאוד קשים והמון נופלים וזה לא אמור לבאס אותך.
יש לי ילד בכיתה שגם לא עבר את המיון הראשון, לא נורא הכל טוב
באותו הנושא: