7 תשובות
מזה משנה לייקים
אני מקבל 20 לייקים ויש לי 60 עוקבים
שואל השאלה:
יש לי איזה 600 עוקבים
ואני מניחה שיהיו לי 40 לייקים וגם זה לא מחברים אלא בטח מסתם אנשים שעוקבים אחריי זה קצת יביך אותי
אנונימית
אז אל תעלי
שואל השאלה:
אוף תכלס ..
כאילו ממש רציתי להתחיל להעלות אבל תכלס את די צודקת זה ממש פאדיחה אז לוותר
אנונימית
זה לא כזה פאדיחה אבל אם זה יביך אותך אז פשוט אל תעלי
אני ממש מבין אותך, אבל אם התמונות יפות זה לא מביך זה רק אומר שהאינטרנט לא מעריך אותך וזה סבבה (אם הן לא יפות זה כבר משהו אחר לא בקטע של להיות רע אני פשוט ככה גם עם עצמי אז...)
תעלי.
אנשים יראו את הגלואו אפ שעברת ויעשו לך לייקים
וחוץ מזה שלייקים זה ממשש לא הכל ויש כאלו שמקבלים 20 לייקים שאמורים לקבל 20 אלף לייקים ואפילו יותר אז אל תתני לזה להשפיע עלייך יותר מידיי
באותו הנושא: