10 תשובות
כן מן הסתם
הלוואי ולא ...
בשלב הזה אני כבר לא סומכת על אף אחד ובטח לא על הממשלה
גם אני חשבתי בהתחלה על זה אבל אמרתי לעצמי אז ממה כל המיליון אנשים מתו וחולים בזה זה מגפה ...ואנחנו לעצרנו הדור/ תקופה שקיבל את זה אז כן קורונה היא אמיתית
אנונימית
לא!
אני מאמינה שיש איזשהוא נגיף באוויר אבל הוא בדיוק כמו שפעת וכו'
סתם עשו מימנו סיפור!!!
מצטערת להגיד לכם אבל גם משפעת מתו המוןן אנשים!!
פשוט על זה לא מדברים ועושים רעש תיקשורתי!
שואל השאלה:
הרבה אנשים מעלים שזה מתוכנן וזה סדר עולמי חדש והכל הולך להשתנות שהיה לנו שבבים וכאלה וזה ממש מפחיד אותי
אנונימית
אי אפשר להאמין לשום דבר! לא לזה ולא לזה.....אני באה עם ראש פתוח להכל!
אל תיפחדי!! יש אלוהים בשמיים והוא יחזיר לכל הרשעים האלה!
לצערי הרב כן, יש לי חולי קורונה במשפחה וגם בגלל שכל העיר שלי חולה קורונה (חרדים)
לא
אנשים מתים סתם ככה ועושים את עצמם גוססים