2 תשובות
שואל השאלה:
בגילנו זה עדיין לא כזה פשוט..אנחנו שנינו כיתה ח יש בנינו משהו כבר מכיתה ו, אני רוצה למשוך את זה עד כיתה י שזה יהיה רציני יותר ובינתיים רק לרמוז לו וכאלה כי יש לי תחושה שהוא גם בקטע שלי לפי ההתנהגויות שלו
בגילנו זה עדיין לא כזה פשוט..אנחנו שנינו כיתה ח יש בנינו משהו כבר מכיתה ו, אני רוצה למשוך את זה עד כיתה י שזה יהיה רציני יותר ובינתיים רק לרמוז לו וכאלה כי יש לי תחושה שהוא גם בקטע שלי לפי ההתנהגויות שלו
אנונימית
פשוט תגידי לו וזהו.. לא צריך לשחק משחקים
באותו הנושא: