2 תשובות
שואל השאלה:
בגילנו זה עדיין לא כזה פשוט..אנחנו שנינו כיתה ח יש בנינו משהו כבר מכיתה ו, אני רוצה למשוך את זה עד כיתה י שזה יהיה רציני יותר ובינתיים רק לרמוז לו וכאלה כי יש לי תחושה שהוא גם בקטע שלי לפי ההתנהגויות שלו
אנונימית
פשוט תגידי לו וזהו.. לא צריך לשחק משחקים