6 תשובות
זה נהיה משעמם עם הזמן
אנונימית
פרשתי בעונה השלישית
אנונימית
פרשתי בעונה 5 נראה לי , הם מרחו את זה
אני ראיתי את כל העונות ואהבתי, ממליצה
היי אני , נשבעת שזה בין הסדרות הכי טובות שראיתי
היא באמת מעניינת והאגדות וכל זה .
חובה להמשיך לראות את זה
פרשתי באנה ואלזה, מה הם חשבו לעצמם שם לעזאזל