7 תשובות
זה משנה כי המשקל האמיתי שלך זה בבוקר
אם את בדיאטה או משהו עדיף לך למדוד כל בוקר, אם סתם ברגיל? סבבה לגמרי, את לא צריכה לשבת לחשב כל קלוריה שאת אוכלת.
שואל השאלה:
אני בדיאטה..
אני בדיאטה..
אנונימית
המשקל מתאפס אחרי שיושנים עדיף בבוקר
שואל השאלה:
בכמה זה משנה ? קילו או 2?
בכמה זה משנה ? קילו או 2?
אנונימית
מה פתאום, אם יהיה כתוב לך שאת קילו פחות כשאת מודדת בבוקר כנראה שהיית קרובה לקילו פחות הזה, זה ממש בקטנה.
תלוי כמה אכלת, אבל כן אין הבדל ענקי זה משהו בסביבות ה2 קילו
באותו הנושא: