עברתי לבית ספר קצת שונה , חינוך מיוחד טיפול רגשי, והיינו כיתה שכולם בה חדשים בקיצור היחידים שהצלחתי להתחבר ולדבר איתם זה ילד וילדה מכיתתי ובגלל שאני והילד ממש מדברים וכל זה היא אומרת "ואי אתם מזה מתאימים לזוג" ושואלת אותי לפעמים אם "נכון שאתם ביחד?" "נכון הוא חבר שלך?" והיא אומרת את זה בקול ככה שכולם שומעים וזה קצת מעצבן... איך להסביר לה שזה מעצבן ולא מתאים? באמת שאני כבר לא יודעת מה להגיד לה :P