8 תשובות
כן
כן ... ברור
לגמרי
כן מלא,
כותבת פה מישהי שמעריצה ואוהבת את סיקס נין.
כותבת פה מישהי שמעריצה ואוהבת את סיקס נין.
אנונימית
כן ( כמו ה'שנאה' שלי לבנים)
כן
כן יש לי יותר מידיי
כן
באותו הנושא: