3 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה עצוב.
אבל זה עצוב.
אנונימית
מסכימה זה ממש מעצבן גם הילדי סנטר שקוראים לי על זה שאני מתלבשת ככה
זה ממש בסדר, שכל אחת ילבש מה שבאלנו אני יכולה להגיד לך שלפני כמה זמן אמא שלי קנתה לי סקייט בלי שאני יודעת אפילו וזה ממש כיף לי ואני אוהבת את זה בלי שום קשר לאף אחת ובלי שום קשר שזה טרנד וגם סתם שתדעי אני לא מתלבשת ככה ולא כלום אני נשארתי כמו שאני פשוט עם סייט ואם יש כאלה שירצו ללבוש ככה שילבשו
באותו הנושא: