9 תשובות
אז שתגיד להם שזה מקרה חירום
שהיא חולה או משהו...
תתקשרי להורים.
באיזה כיתה את?
שהיא חולה או משהו...
תתקשרי להורים.
באיזה כיתה את?
שואל השאלה:
אני כיתה יב, וההורים שלי לא עונים
אני כיתה יב, וההורים שלי לא עונים
אנונימית
יש לך עוד מישו להתקשר אליו שיקח אותך?
אולי את יכולה לנסוע באוטובוס...
שואל השאלה:
לא ): וחיפשתי אוטובוסים ויש רק בעשרה לשתיים אז אין טעם, זה 10 דקות לפני ההסעה של בית ספר.
לא ): וחיפשתי אוטובוסים ויש רק בעשרה לשתיים אז אין טעם, זה 10 דקות לפני ההסעה של בית ספר.
אנונימית
אממ
אולי איזו חברה שנוסעת עכשיו או משו -_-
אולי איזו חברה שנוסעת עכשיו או משו -_-
^^ היא רשמה שהיא יכולה לחזור רק בשתיים
לכי לאחד המורים או למזכירות או משהו כזה
תבקשי ללכת הביתה
באותו הנושא: