8 תשובות
אל תעשי את הטעות.
יש לך עוד זמן לחשוב על זה, יש דרכים אחרות להגיע לשם.
שואל השאלה:
איזו טעות, ללמוד בטכני.
תתפלא, זה החלום שלי משאני בת 6...
אל תלמדי בטכני
זה כל מה שיש לי להגיד בנושא
שואל השאלה:
זאת הביקורת שלך? שלוש מילים "אל תלמדי בטכני"... יש לי ביקורות יותר יציבות(חיוביות, ושליליות) שאני מעדיפה להסתמך עליהן.
ביקורות שבאמת לפי הביקורת משקפות לי את המקום, ולפי כל מה שסיפרו לי, וכל מה שקראתי וראיתי. זה מה שאני רוצה לעצמי
בהצלחה במערך הטכני
שואל השאלה:
תודה רבה לך, אני אהנה שם.
שואל השאלה:
אין לי שום בעיה לשרת שם, זאת תרומה ענקית מבחינתי.
אני נמצאת בבית ספר הטכני
זה יוביל אותך למערך הטכני, לגבי זה שיתנו לך לשרת בהגנה אווירית אני כמעט בטוחה שכן
אנונימית