5 תשובות
קרליין, הוא זול ואני ממש אוהבת את הריח
באלו משהו
אנונימי
של אשלי או של ריהאנה
ויקטוריה
סיימתי בית ספר. לעבודה - אם בא לי משהו פרשי אז את הבושם תה ירוק של אליזבת' ארדן, ואם בא לי משהו מתוק אז את פנטזיה של בריטני או ריבל פלאוור של ריהאנה