8 תשובות
לא לתרום כמה שקלים אם נזקק מבקש ממך, לא לכבד קצת מהחטיף שיש לך, לא לתת ולהשקיע בארוחות משפחתיות או כשאורחים באים וכו'
כשאת מתקמצנת לתת לאנשים בלי סיבה, סתם כי חבל לך , אלא אם כן יש לך סיבה מוצדקת. או כשחברים משלמים או נותנים לך דברים תמיד אבל כשהם מבקשים ממך פעם אחת את מסרבת
לצורך הדוגמה אתה רוצה לקנות משהו, אבל בגלל שהוא עולה כמה שקלים יותר אתה תעדיף לוותר עליו ולמצוא משהו אחר יותר זול וכו'. כמובן שיש עוד מקרים
שואל השאלה:
אבל נגיד אם אבא שלי אומר שחבל על הכסף אם אני מזמינה פיצה ( מהכסף שלי) או נגיד חופשות וכאלה הוא לא מבין למה צריך אז הוא נחשב קמצן?
אבל נגיד אם אבא שלי אומר שחבל על הכסף אם אני מזמינה פיצה ( מהכסף שלי) או נגיד חופשות וכאלה הוא לא מבין למה צריך אז הוא נחשב קמצן?
אנונימית
לא בהכרח.. לפעמים מותר להתפנק..
אבל הוא כנראה יגיד לך שתחסכי את הכסף ולא תבזבזי על אוכל משמין ושטויות
אבל הוא כנראה יגיד לך שתחסכי את הכסף ולא תבזבזי על אוכל משמין ושטויות
הוא פשוט דואג לעתידך הכלכלי
לא, זה נקרא חיסכון. זה יכול לנבוע מבעיות כלכליות וזה לגמרי בסדר, זה מה שקורה לי נגיד אבל במקרה שלי אבא שלי באמת קמצן ויש לו בעיות עם העניין של כסף
להיות קמצן זה להיות חסכן אבל בקיצוניות. לא להזמין פיצה כי יש אוכל בבית וזה עולה כסף זה לא להיות קמצן אלא אבא שלך מנסה לחסוך על הוצאות שמבחינתו לא צריך.
באותו הנושא: