6 תשובות
מה זה רב פעמיות? נשמע לא היגייני בכלל. ברור שחד פעמיות
אנונימית
חד פעמיות
חד פעמיות
יותר הגייני
מבחינת נוחות לדעתי עדיף חד פעמיות כי באמת זה גועל לכבס או לנקות אחרי כל שימוש.
מבחינת הסביבה עדיף רב פעמי לעומת חד פעמי שמזהם את הסביבה
שואל השאלה:
אם כבר הפוך. הכי נקי והגייני זה רב פעמיות. כולן מדווחות שהמחזור מריח נקי ומדהים עם רב-פעמיות. (אתן מודעות לכך שלמחזור באופן טבעי אין אפילו טיפת ריח רע, כן? אם יש, אז הסיבה היא טמפון או תחבושת או סבון. לפות רגיל ובריא יש ריח מעולה).

אבל שאלתי על הנוחות.
לא על הגיינה.
תחבושות רגילות נוחות לכן?
אנונימית
יש רק סוג מסויים של תחבושות שנוחות לי, עם השאר אני לא מסוגלת לזוז מילימטר
אנונימית