8 תשובות
תלוי בגובה
תלוי בגובה אבל בדכ זה רזה בריא
כן, אני רזה ו 1.66 ושוקלת 50
כן...!!
זה נורמאלי אבל זה גם תלוי בגובה שלך, לנמוכות זה סבבה אבל לגבוהות צריך לשקול יותר כדי להיות בטווח הבריא נראהלי
זה נורמאלי אבל זה גם תלוי בגובה שלך, לנמוכות זה סבבה אבל לגבוהות צריך לשקול יותר כדי להיות בטווח הבריא נראהלי
כן, זה מאוד רזה , אני בן 14 ואני 42 קילו אז שתדעי שהכל בסדר ואין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
אני בסביבות 1.57 משהו כזה
אני בסביבות 1.57 משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני נמוכה
אני נמוכה
אנונימית
אז את במשקל תקין
באותו הנושא: